Site icon NewsIT
20:48 Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Η τηλεοπτική επανεμφάνιση της Σοφίας Αλιμπέρτη

Η ανανεωμένη και πλέον ξανθιά Σοφία Αλιμπέρτη έκανε την πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση της, για τη νέα σεζόν, στην εκπομπή "Όμορφος Κόσμος το Πρωί" του Mega. 

Η τηλεοπτική επανεμφάνιση της Σοφίας Αλιμπέρτη

Το come back της παρουσιάστριας έγινε σε χρηστικό-χιουμοριστικό  video για τη στήλη με μικρά tips, που επιμελείται ο πρώην συμπαρουσιαστής της και καλός της φίλος Παναγιώτης Χατζηδάκης.
Τέλος, ανάμεσα στα άλλα,  η Σοφία Αλιμπέρτη έφτιαξε ένα αντι-στρες μπαλάκι χρησιμοποιώντας αλεύρι και ένα…προφυλακτικό.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version