Ο Μάνος Παπαγιάννης, μιλώντας σε ζωντανή σύνδεση με την εκπομπή Αποκαλυπτικά, λύγισε και ζήτησε από τη Σοφία Παυλίδου να του ζητήσει δημόσια συγγνώμη και να μαζέψει τις εντυπώσεις που έχουν δημιουργηθεί για τον ίδιο. “Έχω παρακαλέσει επανειλημμένως…
Καταρρακωμένος ο Μάνος Παπαγιάννης: “Θα δεχόμουν από τη Σοφία μια συγγνώμη για την διαπόμπευσή μου”!
"Ποιος μπορεί να υπολογίσει το μέλλον το δικό μου στο θέατρο που τόσο αγαπάω; Βγήκαν κάποιες εντυπώσεις. Αυτά όλα πρέπει με θάρρος ψυχής να βγει η άλλη πλευρά και να τα μαζέψει".
