Μετά τη δημοσιοποίηση του επεισοδίου ανάμεσα στον Μάνο Παπαγιάννη και τη Σοφία Παυλίδου και τις εκατέρωθεν μηνύσεις που κατατέθηκαν, έγινε γνωστό ακόμα ένα περιστατικό με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό και την συνάδελφο του Κάτια Νικολαΐδου. Σύμφωνα με τα όσα μεταφέρθηκαν στο Φτιάξε καφέ να στα πω, οι δυο τους πριν τρία χρόνια βρίσκονταν σε περιοδεία, όπου εκεί μετά το τέλος μιας παράστασης…
Κάτια Νικολαΐδου: Το μήνυμα μετά τη δημοσιοποίηση του δικού της επεισοδίου με τον Μάνο Παπαγιάννη
Η Κάτια Νικολαΐδου πριν τρία χρόνια είχε πρωταγωνιστήσει και εκείνη σε ένα επεισόδιο με τον ηθοποιό. Η ανάρτηση της ηθοποιού!
