«Ναι, είχαμε γνωριστεί και τον αγαπούσα πάρα πολύ. Σαν τραγουδιστής δεν μου άρεσε ποτέ. Ήταν ένας φανταστικός άνθρωπος, ένα σεβάσμιο παιδί…
«Ο Παντελίδης δεν μου άρεσε ποτέ ως τραγουδιστής, αλλά τον αγαπούσα πολύ»
«Μου έσφιξε το χέρι και έτρεμε. Εμένα αυτό μου φτάνει».
