Site icon NewsIT

Οι νικητές στη μάχη της τηλεθέασης

27.09.2011 | 13:00
Οι νικητές στη μάχη της τηλεθέασης

Πρεμιέρα χθες για αρκετές εκπομπές και σιγά σιγά το τηλεοπτικό τοπίο αρχίζει να γεμίζει με τους μονομάχους να παίρνουν θέση και να προσπαθούν να κερδίσουν όσο μεγαλύτερες τηλεθεάσεις γίνεται.

Η μάχη ξεκίνησε από νωρίς το μεσημέρι με τη Νικολέτα Ράλλη να κάνει είσοδο ως παρουσιάστρια του «Made in Star». Η εκπομπή του STAR έκανε μέσο όρο 15,2 στο γενικό σύνολο και 22,5 στο δυναμικό κοινό. Απέναντί της στο ALTER η Σταματίνα Τσιμτσιλή με το «Πολύ Μπλα μπλα» έκανε 19,7 και 15,6 αντίστοιχα. Ωστόσο αξίζει αν αναφέρουμε ότι την ίδια περίπου ώρα στον ALPHA μετέδιδαν για πολλοστή φορά τα «Σφηνάκια» στα οποία η Ράλλη εμφανίζεται ως ηθοποιός και η… σατυρική (?!?) εκπομπή σημείωσε μέσο όρο 7,9 στο γενικό σύνολο και 10,3 στο δυναμικό κοινό.

Την επόμενη ώρα, στο τηλεοπτικό τοπίο είχαμε δύο πρεμιέρες. «Μίλα» στο STAR με την Τατιάνα Στεφανίδου και τη γυναικοπαρέα της ενώ ο Νίκος Μουτσινάς με τη Μαρία Ηλιάκη ξεκίνησαν το «Δέστε τους» στον ALPHA. Η Τατιάνα με τις Μαρία Σταματέρη, Σοφία Βόσσου, Sunny Μπαλτζή και Τζούλη Αγοράκη έκαναν μέσο όρο 22 στο γενικό σύνολο και 26,3 στο δυναμικό κοινό αφήνοντας πίσω το δίδυμο του ALPHA που έκανε 13,8 και 19,5, αντίστοιχα.

Η άλλη μάχη δόθηκε στο prime time με τις πρεμιέρες των τούρκικων σειρών. Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο του Newsit, νικητές βγήκαν οι τούρκοι του MEGA αφού η σειρά «Έρωτας και τιμωρία» έκανε μέσο όρο 27,3 στο γενικό σύνολο και 25,4 στο δυναμικό κοινό, ενώ ο «Πειρασμός» στον ΑΝΤ1 σημείωσε 17,8 και 9,3 αντίστοιχα. Κι είναι λογικό οι χαμηλές τηλεθεάσεις στο δυναμικό κοινό να ανησυχούν ιδιαίτερα τους υπεύθυνους στο κανάλι του Αμαρουσίου.
Πάντως, είναι σίγουρο ότι η μάχη της τηλεθέασης θα είναι φέτος ιδιαίτερα σκληρή καθώς η διαφημιστική πίτα έχει μικρύνει και όλοι θέλουν να πάρουν όσο μεγαλύτερο κομμάτι της γίνεται.

Γρηγόρης Μελάς

Media Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version