Για το επεισόδιο που συνέβη μεταξύ της Σοφίας Παυλίδου και του Μάνου Παπαγιάννη μίλησε η Ντορέττα Παπαδημητρίου στον αέρα της εκπομπής “ΕΔΩ”…
Παπαγιάννης – Παυλίδου: Άναυδη η Ντορέττα Παπαδημητρίου! «…κάτι τρέχει στα γύφτικα! Είναι κουλό όλο αυτό»
«Έχω πέσει από τα σύννεφα. Το γεγονός ότι τσακώνονται δύο άνθρωποι για μια ατάκα…».
