Site icon NewsIT
21:53 Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Σοφία Παυλίδου: «Αφού το έκανε σε μένα, θα το ξανακάνει» – «Αστείο αυτό με τις εκδορές»

«Νομίζω ότι πια και η συγγνώμη δεν έχει νόημα μετά από τόσες μέρες. Δεν μπορώ να ξαναπαίξω με αυτόν τον άνθρωπο που με ξυλοκόπησε και αυτό είναι ένα ποινικό αδίκημα».

zappit

Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha και στον Αντώνη Σρόιτερ μίλησε η Σοφία Παυλίδου για το επεισόδιο με τον Μάνο Παπαγιάννη στα καμαρίνια του θεάτρου…

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version