Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha και στον Αντώνη Σρόιτερ μίλησε η Σοφία Παυλίδου για το επεισόδιο με τον Μάνο Παπαγιάννη στα καμαρίνια του θεάτρου…
Σοφία Παυλίδου: «Αφού το έκανε σε μένα, θα το ξανακάνει» – «Αστείο αυτό με τις εκδορές»
«Νομίζω ότι πια και η συγγνώμη δεν έχει νόημα μετά από τόσες μέρες. Δεν μπορώ να ξαναπαίξω με αυτόν τον άνθρωπο που με ξυλοκόπησε και αυτό είναι ένα ποινικό αδίκημα».
