Τις πρώτες τους δηλώσεις ως παίκτες του Survivor έκαναν οι “Διάσημοι”, λίγο πριν επιβιβαστούν στον αεροπλάνο…
Survivor 2: Οι πρώτες δηλώσεις των παικτών από το αεροδρόμιο!
«Το σκεφτόμουν από πέρυσι να μπω. Με το φαγητό δεν είμαι γκρινιάρα και πάω με άγνοια κινδύνου».
