Site icon NewsIT

Τούρκοι επενδύουν στα ελληνικά ΜΜΕ

30.10.2015 | 13:17
Τούρκοι επενδύουν στα ελληνικά ΜΜΕ

Όλο και περισσότερο ενδιαφέρον δείχνουν τούρκοι επενδυτές για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της χώρας μας και τον τελευταίο καιρό μάλιστα όλο και πιο συχνές είναι οι επαφές με έλληνες ιδιοκτήτες. Ιδιαίτερο μάλιστα ενδιαφέρον φαίνεται πως δείχνουν για όσα συμβαίνουν στο ελληνικό τηλεοπτικό τοπίο που παρά τη μείωση των διαφημιστικών εσόδων παραμένει προτεραιότητα των επενδύσεων τους και μία «αγορά με προοπτικές», όπως χαρακτηριστικά λέγεται.

Με την κυβέρνηση λοιπόν να προχωρά σε καινούργιες τηλεοπτικές άδειες όλο και περισσότερα ακούγονται για επιχειρηματίες από την Τουρκία που θέλουν να συνεργαστούν με έλληνες και να αποκτήσουν μεγάλο πακέτο μετοχών σε ελληνικούς ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς. Αξίζει δε να σημειώσω ότι τους τελευταίους μήνες στην Ελλάδα βρίσκονται τρεις τούρκοι που για τα δικά του συμφέροντα ο καθένας έχουν κάνει επαφές με στελέχη τηλεοπτικών σταθμών αλλά και επιχειρηματίες ελληνικών ΜΜΕ. Χαρακτηριστικό μάλιστα είναι ότι ένας από αυτούς, ο δημοσιογράφος και παραγωγός Acun Ilicali που η εταιρεία του, η Acun Media, δραστηριοποιείται με επιτυχία όχι μόνο στην Τουρκία αλλά και σε πολλές ακόμα χώρες έχει πάρει τα δικαιώματα πετυχημένων talent shows, όπως το «X Factor» αλλά και το «Voice» που όπως είχαμε αποκαλύψει στο Newsit «έχασε» ο ΑΝΤ1. Ο πετυχημένος παραγωγός λοιπόν έχει κάνει επαφές με το EPSILON για να παραχωρήσει τα δικαιώματα ενός από αυτά τα talent shows, με τις περισσότερες πιθανότητες για το «X Factor».

Αξίζει πάντως να αναφέρω ότι ο πετυχημένος τούρκος παραγωγός έχει κάνει επαφή και με το MEGA καθώς όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο κείμενο του Newsit ενδιαφέρεται να εκμεταλλευθεί και σε άλλες χώρες το καινούργιο τηλεπαιχνίδι, το «Parking Game»! Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες συμμετέχει και στην παραγωγή του, «ανοίγοντας» έτσι επαφές και με το κανάλι της Μεσογείων που ενδιαφέρονται να κρατήσουν καλές σχέσεις μαζί του… επενδύοντας για το μέλλον. Άλλωστε, όπως ανέφερα αρχικά, στόχος των τούρκων επιχειρηματιών είναι να δραστηριοποιηθούν στην ελληνική αγορά και το καινούργιο… ανακάτωμα της τηλεοπτικής «τράπουλας» φαίνεται ότι βοηθά τα σχέδιά τους…!

Media Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version