Η Δέσποινα Βανδή έδωσε συνέντευξη στο “Πρωινό” και ο Θέμης Γεωργαντάς την ρώτησε για τις δηλώσεις που είχε κάνει για την ίδια ο Νότης Σφακιανάκης…
Βανδή για Σφακιανάκη: «Δεν μετάνιωσα ποτέ για τίποτα»
«Θεωρώ ότι αυτό που είχα να πω, το είπα τότε και από εκεί και πέρα…».
