Site icon NewsIT
20:55 Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

«Το χειρότερο που έχουν γράψει για μένα είναι ότι έχω καταπιεί μπαστούνι»

«Να χτυπιέσαι, να βγάζεις τα λαρύγγια σου και να γράφουν...».

zappit

«Το χειρότερο που έχουν γράψει για εμένα είναι ότι έχω καταπιεί μπαστούνι. Είναι η χορευτική στάση του σώματος. Ή το άλλο το υπέροχο, να χτυπιέσαι, να βγάζεις τα λαρύγγια σου και να γράφουν: «Επαρκής ο κύριος…

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version