Τρίτη, 16 Απρ.
24oC Αθήνα

Radisson Hotel Group:  Σχέδια για νέες ξενοδοχειακές μονάδες – Τι ειπώθηκε σε συνάντηση με Β. Κικίλια

Radisson Hotel Group:  Σχέδια για νέες ξενοδοχειακές μονάδες – Τι ειπώθηκε σε συνάντηση με Β. Κικίλια

 «Ψήφο» εμπιστοσύνης στην Ελλάδα ρίχνει το Radisson Hotel Group, ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στον κόσμο, με εννιά διαφορετικά ξενοδοχειακά brand και περισσότερα από 1.600 ενεργά και υπό κατασκευή ξενοδοχεία σε 120 χώρες.

Τα σχέδια του ομίλου που αφορούν έξι ξενοδοχειακές μονάδες υψηλών προδιαγραφών ανέλυσε σε συνάντηση εργασίας που είχε ο Senior Vice President Franchise, Joep Peters και ο Αντιπρόεδρος Ανάπτυξης, Εlie Milky του Radisson Hotel Group, με τον Υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια.

Στη συνάντηση συζητήθηκε το πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου στην χώρα μας και τα μελλοντικά σχέδιά του για την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τους νησιωτικούς προορισμούς.

Σχετικά με τον όμιλο Radisson Hotel, πρόσφατα ανακοίνωσε το ντεμπούτο 5 αστέρων από τη θερινή σεζόν του 2022 στη Σκιάθο, το ολοκαίνουριο ξενοδοχείο ιδιοκτησίας της Briq Properties του ομίλου Φέσσα, και στη Μύκονο, στο πλαίσιο της συνεργασίας με την εταιρεία διαχείρισης Hotelbrain, το «Radisson Blu Euphoria Resort».

Επιπλέον και ο Όμιλος Fais κάνει το πρώτο του άνοιγμα στον τομέα πολυτελούς φιλοξενίας, ανοίγοντας στη Σαντορίνη εντός Απριλίου το «Radisson Blu Zaffron Resort».    Για τη Σαντορίνη ο διεθνής ξενοδοχειακός όμιλος αναφέρει ότι, η επιλογή ενός από τους πιο γνωστούς premium ταξιδιωτικούς προορισμούς παγκοσμίως, συνδυάζεται με την εξασφάλιση του επιπέδου ποιοτικής φιλοξενίας που χαρακτηρίζει το international flag της Radisson Blu. Με την συμφωνία αυτή, το ελληνικό χαρτοφυλάκιο του Ομίλου Radisson θα αριθμεί έξι ξενοδοχεία σε λειτουργία και ανάπτυξη.

Επιπλέον, ο όμιλος είναι σε επαφές και συζητά «νέες ευκαιρίες και σε άλλα ελληνικά νησιά», σύμφωνα με τον κ. Μίλκι, με τη Ρόδο, ενδεικτικά, να αποτελεί μια τέτοια περίπτωση.

Μετά τη συνάντηση, που είχε με τους εκπροσώπους της Radisson, ο κ. Κικίλιας ανέφερε ότι «Η περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας διεθνών brands στη χώρα μας, αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης για το προσφερόμενο ελληνικό τουριστικό προϊόν και προσθέτει δυναμική στην πολιτική προώθησης της Ελλάδας ως προορισμού, σε κοινά που προτιμούν την ευελιξία των απευθείας κρατήσεων.   Τα πλάνα του Ομίλου της Radisson, αλλά και άλλων διεθνών αλυσίδων, συμβάλλουν στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για την χώρα και μερίσματος για την ελληνική κοινωνία».

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις