ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Προσαρμοστικότητα και ευελιξία το 2020 με επίκεντρο τον πελάτη

Προσαρμοστικότητα και ευελιξία επέδειξε το 2020 η εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών της, που φέτος για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε ψηφιακά. Από τα υπερσύγχρονα studio της COSMOTE TV, 2.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ από όλη την Ελλάδα, σε ζωντανή σύνδεση, έκαναν μια αποτίμηση της πολύ ιδιαίτερης χρονιάς που πέρασε και ενημερώθηκαν για τους αναπτυξιακούς στόχους του 2021, θέτοντας πάντα τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο.  Στο συνέδριο συμμετείχε και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ. 

«Η πανδημία άλλαξε τα πάντα γύρω μας, το περιβάλλον, τις ανάγκες μας, τις συμπεριφορές μας. Στην ΓΕΡΜΑΝΟΣ κινηθήκαμε γρήγορα, σκεφτήκαμε διαφορετικά και δουλέψαμε σαν οικογένεια. Καταφέραμε άμεσα να αλλάξουμε τον τρόπο που επικοινωνούμε, που εξυπηρετούμε, που πουλάμε τα προϊόντα μας.

Αποδείξαμε ότι μπορούμε να προσαρμοζόμαστε αποτελεσματικά στις νέες συνθήκες, πάντα, προς όφελος των πελατών μας. Γιατί η αλλαγή είναι στην κουλτούρα μας, είναι στο DNA της ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Με κατανόηση, φροντίδα και εμπιστοσύνη θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον πελάτη, βάζοντάς τον στην καρδιά της τεχνολογίας», δήλωσε ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και ευχαρίστησε τους ανθρώπους της ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωσή τους στον πελάτη, παραμένοντας δίπλα του, ακόμα και στα δύσκολα.

Ο κ. Μ. Τσαμάζ, αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή του Ομίλου ΟΤΕ, των υποδομών του, αλλά και της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ στη νέα κανονικότητα, ενώ εξήρε το πάθος των ανθρώπων της.

Οι κκ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, και Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασαν στους συνεργάτες τους τα πλάνα και τους στόχους της αλυσίδας για το 2021, δίνοντας έμφαση στη σύγκλιση του ψηφιακού και του φυσικού καταστήματος και την ανάγκη για πελατοκεντρικότητα και καινοτομία.

Το 2020 μια καλή χρονιά για τη ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ προσαρμόστηκαν γρήγορα στις δύσκολες συνθήκες και παρέμειναν ανοιχτά, δίπλα στον πελάτη, καλύπτοντας την αυξημένη ζήτηση για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Η αξία του φυσικού καταστήματος ήταν καθοριστική για την καθημερινότητα των πελατών. Μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους, και τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας, οι άνθρωποι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ έβαλαν πάνω απ’ όλα τον πελάτη και τα θέλω του. Όπως αποδείχτηκε τη χρονιά που πέρασε, παρά τη ραγδαία ανάπτυξη του e-commerce, το φυσικό κατάστημα ήταν, είναι και θα είναι εδώ, γιατί προσφέρει μια ξεχωριστή, ανθρωποκεντρική εμπειρία, μια προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ επενδύει συνολικά στο ταξίδι του πελάτη (customer journey), με το φυσικό κατάστημα και το e-shop να λειτουργούν συμπληρωματικά.

Παρά τις αντιξοότητες, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνέχισε απρόσκοπτα τη λειτουργία της και κατόρθωσε να πετύχει τους στόχους της, αντισταθμίζοντας τις απώλειες από το lockdown και τον περιορισμό στην επισκεψιμότητα. Το πέτυχε μέσα από το e-shop της, με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, με κατάλληλες προτάσεις για τους καταναλωτές, αλλά και με δυνατές προσφορές που έτρεξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις. Σημαντικά συνέβαλλαν, η ενέργεια «40 χρόνια, 40 προσφορές» με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων επιτυχημένης πορείας της μάρκας ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην ελληνική αγορά, το Black Friday, αλλά και συνολικά η χριστουγεννιάτικη περίοδος.

Ενίσχυση των πωλήσεων σε σημαντικές κατηγορίες

Σε σχέση με πέρυσι, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε ενίσχυση των πωλήσεων των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών COSMOTE σε σταθερή, κινητή και τηλεόραση. Σημαντικά αυξήθηκαν και οι συνδέσεις COSMOTE Mobile Internet, καθώς και οι συνδέσεις σταθερού Internet υψηλών ταχυτήτων (VDSL), απαραίτητες στην καθημερινότητα των πολιτών για να μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται, να μαθαίνουν και να ψυχαγωγούνται. Τέλος, αύξηση σημειώθηκε στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας.

Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησαν τη θέση τους ως Νο1 προορισμός για service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού 1 . Το 2020, μάλιστα, πάνω από το 55% των επισκευών πραγματοποιήθηκαν άμεσα εντός καταστήματος.

Τέλος, το 2020 το YouTube κανάλι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνέχισε να προσελκύει το νεανικό κοινό παραμένοντας στην 1 η θέση μεταξύ των brands που ασχολούνται με τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες, με περισσότερους από 246.000 subscribers.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μεγάλες Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις

Ανοδική η ζήτηση για «πράσινες» επενδύσεις, σύμφωνα με τα πιστοποιητικά  Φεβρουαρίου του αρμόδιου φορέα

Ανοδική η ζήτηση για «πράσινες» επενδύσεις, σύμφωνα με τα πιστοποιητικά Φεβρουαρίου του αρμόδιου φορέα

Ο Διαχειριστής Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργεια και Εγγυήσεων Προέλευσης (ΔΑΠΕΕΠ) ανακοινώνει ότι εκδόθηκε το στατιστικό δελτίο του μητρώου εγγυήσεων προέλευσης για το μήνα Φεβρουάριο. Το στατιστικό ... Διαβάστε περισσότερα
Athenian Capitol: «Ξαναζωντανεύει» το εμπορικό κέντρο της 3ης Σεπτεμβρίου – Ο νέος μισθωτής

Athenian Capitol: «Ξαναζωντανεύει» το εμπορικό κέντρο της 3ης Σεπτεμβρίου – Ο νέος μισθωτής

«Ζωή» στην ευρύτερη περιοχή της πλατείας Βικτωρίας ετοιμάζεται να ξαναδώσει το Athenian Capitol, το πρώην εμπορικό κέντρο που φιλοξενεί το Μουσείο Αυτοκινήτου. Πρόκειται για το ... Διαβάστε περισσότερα
ΣΕΒ: Η Πρωτοβουλία της Επιτροπής Καινοτομίας για τους Innovative Greeks και το όραμα του προέδρου Κ. Κόκκαλη

ΣΕΒ: Η Πρωτοβουλία της Επιτροπής Καινοτομίας για τους Innovative Greeks και το όραμα του προέδρου Κ. Κόκκαλη

Οι Έλληνες που καινοτομούν στο επίκεντρο του συνεδρίου Innovative Greeks που πραγματοποίησε η Επιτροπή Καινοτομίας του ΣΕΒ με την Endeavor. Η ανάπτυξη της επιχειρηματικής καινοτομίας ... Διαβάστε περισσότερα
ΟΤΕ: Για 2η χρονιά στον διεθνή δείκτη του Bloomberg για την ισότητα των φύλων στο εργασιακό περιβάλλον

ΟΤΕ: Για 2η χρονιά στον διεθνή δείκτη του Bloomberg για την ισότητα των φύλων στο εργασιακό περιβάλλον

Στον διεθνή δείκτη Bloomberg Gender Equality Index (GEI) για την ισότητα των φύλων και την ενσωμάτωση της διαφορετικότητας στο εργασιακό περιβάλλον εντάσσεται ο ΟΤΕ για ... Διαβάστε περισσότερα
Γ. Βαρδινογιάννης για την αναδάσωση στην Κινέτα από την Motor Oil: «Φυτεύοντας μαζί δίνουμε ζωή»

Γ. Βαρδινογιάννης για την αναδάσωση στην Κινέτα από την Motor Oil: «Φυτεύοντας μαζί δίνουμε ζωή»

Με το σύνθημα «Φυτεύουμε μαζί, δίνουμε ζωή», o όμιλος MOTOR OIL πραγματοποίησε πιλοτική αναδάσωση στην Κινέτα του δήμου Μεγαρέων. Συγκεκριμένα, 6.500 δέντρα τοποθετήθηκαν στον οικισμό ... Διαβάστε περισσότερα
Cosmote: Στηρίζει τους συνδρομητές σε Ελασσόνα, Τύρναβο, Φαρκαδόνα και Λάρισα που επλήγησαν από το σεισμό

Cosmote: Στηρίζει τους συνδρομητές σε Ελασσόνα, Τύρναβο, Φαρκαδόνα και Λάρισα που επλήγησαν από το σεισμό

Τους συνδρομητές της στους δήμους Ελασσόνας, Τυρνάβου, Φαρκαδόνας και Λαρισαίων, που επλήγησαν από τον σεισμό των 6 ρίχτερ στηρίζει η Cosmote. Έτσι, η Cosmote για ... Διαβάστε περισσότερα
WIND: Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές σε Λάρισα και Ελασσόνα

WIND: Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές σε Λάρισα και Ελασσόνα

Κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στη Λάρισα και στην Ελασσόνα,  ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, η WIND ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της, ... Διαβάστε περισσότερα