weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

Lidl: Η εταιρία με παρουσία στον χώρο των τροφίμων σε 30 χώρες και 10.000 καταστήματα

Lidl: Η εταιρία με παρουσία στον χώρο των τροφίμων σε 30 χώρες και 10.000 καταστήματα | Newsit.gr

Με παρουσία σε 30 χώρες σε όλο τον κόσμο, η Lidl διατηρεί σήμερα περισσότερα από 10.000 καταστήματα, και περισσότερα από 150 κέντρα διανομής εμπορευμάτων σε 28 χώρες ενώ απασχολεί περισσότερους από 225.000 εργαζομένους.

Η Lidl Hellas & ΣΙΑ ΟΕ αποτελεί μέλος του ομίλου Schwarz, έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη και δραστηριοποιείται στην Ελλάδα τα τελευταία 17 έτη. Απασχολεί περισσότερους από 5.000 εργαζομένους, με βασική της αρχή την προσφορά ποιοτικών προϊόντων στις πιο χαμηλές τιμές. Έχουμε αναπτύξει ένα ισχυρό επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο βασίζεται στη συνεχή βελτιστοποίηση των διαδικασιών, στην επένδυση και στην απλότητα του τρόπου λειτουργίας μας. Μέσα από αυτήν την απλότητα, πετυχαίνουμε τη μείωση εξόδων, η οποία μεταφράζεται για τους καταναλωτές σε ποιοτικές αγορές στις χαμηλότερες τιμές.

Η Lidl Ελλάς παρουσίασε πρόσφατα, τα στοιχεία που την ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη αγορά, δίνοντας έμφαση στα κεντρικά αξιακά θέματα «φρεσκάδα-ποιότητα-ελληνικότητα σε μόνιμα χαμηλές τιμές» καθώς και στους αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους που διενεργεί με την Agrolab, έναν από τους μεγαλύτερους οργανισμούς παροχής ολοκληρωμένων εργαστηριακών και συμβουλευτικών λύσεων στην ΝΑ Ευρώπη.

Η Lidl Ελλάς έχει δημιουργήσει στα καταστήματά της τον φούρνο, μία πρότυπη μεγάλη επένδυση που μπορεί να αγγίξει έως και τις 300.000€ ανά κατάστημα. Όλα τα αρτοσκευάσματα που υπάρχουν στους φούρνους των καταστημάτων Lidl, όπως ψωμιά, σφολιάτες και γλυκίσματα, συντηρούνται σε ειδικούς ψυκτικούς θαλάμους και μεταφέρονται για ψήσιμο σε σύγχρονους φούρνους, ενώ τοποθετούνται σε ειδικά ράφια προκειμένου να διατηρηθούν φρέσκα έως τη στιγμή που θα τα αγοράσει ο καταναλωτής.

Η Lidl πραγματοποιεί όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα των προϊόντων προκειμένου να φέρει προϊόντα φρέσκα, άριστης ποιότητας για το τραπέζι του καταναλωτή.

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Agrolab ένα από τα εργαστήρια με τα οποία συνεργάζεται η Lidl και αποτελεί από τα πιο αναγνωρισμένα ελληνικά Εργαστήρια Ολοκληρωμένων και Συμβουλευτικών Λύσεων στη βιομηχανία των τροφίμων. Το δειγματοληπτικό πρόγραμμα ελέγχου της Agrolab είναι συνεχές και περιλαμβάνει φυσικές, μικροβιολογικές και χημικές αναλύσεις των προϊόντων και έχει σκοπό τη μέγιστη δυνατή εξασφάλιση των καταναλωτών. Το μέγεθος της επένδυσης αυτής για την Lidl, ξεπερνά το 1.300.000€.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η Agrolab ελέγχει κάθε Φρούτο και λαχανικό για περισσότερες από 700 δραστικές ουσίες, σαφώς μεγαλύτερος αριθμός από το μέσο όρο που διενεργούν οι κρατικές υπηρεσίες. Επιπλέον, συνολικά η εταιρεία πραγματοποίησε το περσινό οικονομικό έτος περισσότερες από 3.500 αναλύσεις, εκ των οποίων οι 750 αφορούν στα φρούτα και λαχανικά.

Τέλος, η επίσκεψη ολοκληρώθηκε στις εγκαταστάσεις των Αγορών και έδωσε την ευκαιρία στους παρευρισκόμενους να γνωρίσουν από κοντά τον τρόπο που η Lidl Ελλάς δημιουργεί και εξελίσσει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, σε συνεργασία με μεγάλους και μικρούς προμηθευτές που τους συνδέει μία μακρά ιστορία συνεργασίας και εμπιστοσύνης. Σε κάποιους μάλιστα από τους προμηθευτές δίνουμε την ευκαιρία να εξάγουν τα προϊόντα τους, φιλοξενώντας τα στο πλαίσιο των ελληνικών εβδομάδων σε καταστήματα Lidl του εξωτερικού.

Στόχος της Lidl Ελλάς είναι να προσφέρει στην Ελληνίδα και τον Έλληνα τα πιο ποιοτικά προϊόντα, να δημιουργεί επιλογές από άριστα προϊόντα, θέτοντας υψηλότερους στόχους ποιοτικής αξίας, σε καλύτερες τιμές, για να μην στερείται κανένα αγαθό από την οικογένειά του.

Μήνυμα Προέδρου Διοίκησης

«Όποιος σταματάει να γίνεται καλύτερος, παύει να είναι καλός».

«Αυτή είναι η κεντρική βασική Αρχή, που μαζί με τους εργαζομένους μας, αποτελεί την κινητήριο δύναμη τόσο για την ανάπτυξη και βιωσιμότητα της Εταιρείας μας όσο και για την πληρέστερη κάλυψη των αναγκών των πελατών μας. Σκοπός, που στηρίζεται στη φιλοσοφία του discount, είναι σε κάθε περίπτωση η επίδοση να επιτευχθεί μέσω βέλτιστων διαδικασιών, που λειτουργούν με το χαμηλότερο δυνατό κόστος και εξασφαλίζουν ποιότητα για τους πελάτες, ασφάλεια και δυνατότητες εξέλιξης για τους εργαζομένους.

Φιλοδοξούμε η Έκθεση αυτή, στο πλαίσιο της λογοδοσίας και διαφάνειας, να αποτελέσει ένα βήμα διαλόγου με όλα τα ενδιαφερόμενά μας μέρη και να ανταποκριθεί στις ανάγκες και προσδοκίες τους, αλλά και να αποτελέσει ένα εργαλείο βελτίωσης της επίδοσής μας σε σχέση με τα σημαντικότερα θέματα βιώσιμης ανάπτυξης που μας αφορούν και στα οποία μπορούμε να συνεισφέρουμε.

Η Έκθεση έχει συνταχθεί σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκδοση των Προτύπων Σύνταξης Απολογισμών Βιώσιμης Ανάπτυξης GRI, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και την Αναφορά Προόδου της Εταιρείας ως προς την τήρηση των 10 Αρχών του Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ και αποτυπώνει επίσης τη δέσμευση της Εταιρείας για την τήρηση των Αρχών AA1000APS.

Μία από τις βασικές Αρχές λειτουργίας της Lidl Hellas, από την ίδρυσή μας μέχρι και σήμερα, αποτελεί η συνεισφορά μας στην κοινωνία και η ανάπτυξη πρακτικών υπεύθυνης επιχειρηματικότητας. Αποτελούμε μία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη Εταιρεία που ενσωματώνει τις Αξίες και την κουλτούρα της στις επιχειρησιακές της πρακτικές. Ειδικότερα, την τελευταία τετραετία έχουμε αναπτύξει οργανωμένα και στοχευμένα ένα πρόγραμμα Βιώσιμης Ανάπτυξης λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της ελληνικής τοπικής και ευρύτερης κοινωνίας.

Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, το οποίο εστιάζει στους πέντε πυλώνες της στρατηγικής Βιώσιμης Ανάπτυξης της Εταιρείας, δηλαδή στην Κοινωνία, στο Περιβάλλον, στους Συνεργάτες, στους Εξωτερικούς Συνεργάτες και στα Προϊόντα, κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας για ένα καλύτερο αύριο. Σκοπός αυτής της στρατηγικής είναι να συνδυάσουμε τους εταιρικούς στόχους της επιχείρησης με την ευρύτερη συμβολή μας στη βιώσιμη ανάπτυξη, ανταποκρινόμενοι ταυτόχρονα στις ανάγκες και προσδοκίες των ενδιαφερόμενων μερών μας. Τα ουσιαστικά θέματα βιώσιμης ανάπτυξης για εμάς, όπως αναδείχθηκαν από σχετική έρευνα και διαβούλευση από τα ενδιαφερόμενα μέρη μας και βάσει των δεσμεύσεών μας έναντι διεθνών πρωτοβουλιών, αφορούν στην ποιότητα των προϊόντων μας και στην υγεία και ασφάλεια των καταναλωτών, στην προώθηση εθνικών/τοπικών προϊόντων, στην υπεύθυνη εφοδιαστική αλυσίδα, σε θέματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, στη στήριξη της τοπικής και ευρύτερης κοινωνίας και ευπαθών ομάδων του πληθυσμού μας, καθώς και στις περιβαλλοντικές δράσεις μας. Η επένδυσή μας σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης αγγίζει ανά έτος το €1 εκ.

Αξίζει να αναφέρω ότι η Lidl Hellas επιλέχθηκε το 2015 από τους ίδιους τους καταναλωτές ως μία από τις πλέον κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα επιβραβεύοντας το πρόγραμμα Βιώσιμης Ανάπτυξης. Όλα αυτά τα χρόνια που δραστηριοποιούμαστε στην Ελλάδα έχουμε επενδύσει περισσότερα από €1,2 δις, στην επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου καταστημάτων μας, στη δημιουργία θέσεων εργασίας, σε συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς, στη στήριξη των καταναλωτών και σε ενέργειες βιώσιμης ανάπτυξης αυξάνοντας την κοινωνική και οικονομική επίδρασή μας στη χώρα. Πιο συγκεκριμένα, ως αποτέλεσμα ειδικής μελέτης που πραγματοποιήσαμε για τον υπολογισμό της κοινωνικο-οικονομικής επίδρασής μας, από τη λειτουργία μας το οικονομικό έτος 2015 υποστηρίξαμε περισσότερες από 16.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας και το εισόδημα περισσότερων από 37.000 ανθρώπων. Για την ίδια περίοδο, η συνολική μας συνεισφορά στην Ελληνική οικονομία σε όρους προστιθέμενης αξίας ανέρχεται στα €616 εκ.

Το 2016 προχωρήσαμε με ένα επενδυτικό πλάνο αξίας μεγαλύτερης των €100 εκ. για την ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων μας, την επέκταση των αποθηκών μας αλλά και για τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων καταστημάτων. Για το 2017 το επενδυτικό μας πλάνο, θα κινηθεί σε αντίστοιχα με τα περσινά μεγέθη και εκτός από τις ανακαινίσεις των καταστημάτων και τον εκσυγχρονισμό των αποθηκών μας, περιλαμβάνει και την επέκταση του δικτύου μας. Επιπλέον, το νέο έτος θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην τεχνολογία και στον εξοπλισμό στο μέγιστο και να βελτιώνουμε την οργάνωση της Εταιρείας μας καθημερινά. Θα συνεχίσουμε να μειώνουμε σταθερά τα λειτουργικά μας έξοδα και κατά συνέπεια θα εξασφαλίζουμε τις χαμηλότερες τιμές μας στα προϊόντα σταθερής γκάμας για τον καταναλωτή, να αποφεύγουμε περιττά έξοδα από τον τρόπο που λειτουργούν τα καταστήματά μας και με τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών να επενδύουμε αυτούς τους πόρους σε επιπλέον προσφορές για τον καταναλωτή και να επιλέγουμε προσεκτικά τα προϊόντα μας, ώστε να καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.

Και όπως πράττουμε μέχρι σήμερα, θα συνεχίσουμε να τονώνουμε την αγορά, να δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας, να επενδύουμε και να αναπτύσσουμε δράσεις επωφελείς για την ελληνική κοινωνία, ενώ θα βρισκόμαστε πάντα στο πλευρό του Έλληνα καταναλωτή και πολίτη, επενδύοντας άνω των €60 εκ. σε προσφορές για το έτος 2017, δημιουργώντας αξία για ένα καλύτερο αύριο»!

#TAGS MM