«Οι τουρίστες ψάχνουν όλο και περισσότερο τα σούπερ μάρκετ, οπότε και η επέκταση μας στους τουριστικούς προορισμούς αποτελεί προτεραιότητα», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας, σε δημοσιογραφική αποστολή για την παρουσίαση του νέου καταστήματος της αλυσίδας στην Κρήτη.
Το νέο κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος άρχισε να λειτουργεί στο Ηράκλειο της Κρήτης στα τέλη Απριλίου του 2024 και αποτελεί το 12ο ιδιόκτητο κατάστημα στο νησί, όπου ο όμιλος διαθέτει ακόμη τρία franchise και ένα κατάστημα χονδρικής ΕΝΑ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Υπάρχει χώρος να αναπτυχθούμε και θα το επιχειρήσουμε κατά κύριο λόγο με franchise με καταστήματα της γειτονιάς. Ωστόσο θα υπάρχουν ακόμη μέρη που θα μπορούσαν να γίνουν και μεγαλύτερα ιδιόκτητα σούπερ μάρκετ», σημείωσε ο κ. Λαβίδας, αναφέροντας ότι στο πλάνο τους βρίσκεται η δημιουργία πέντε νέων franchise στην Κρήτη, από τα 50 που θα δημιουργηθούν σύντομα.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος αντλεί κοντά στο 12% του ετήσιου τζίρου της από την δραστηριότητα της στην Κρήτη. Φέτος, ο τζίρος της αναμένεται να ανέλθει σε 50 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τον ιδρυτή και Πρόεδρο της κ. Γιάννη Φασουλά.
Έχοντας συνεργασία με 65 παραγωγούς του νησιού, έχει τοποθετήσει γύρω στους 350 κωδικούς προϊόντων στα σούπερ μάρκετ της από τοπικά παραγόμενα προϊόντα όπως φρούτα, λαχανικά, προϊόντα κρεοπωλείου, τυροκομικά, γαλακτοκομικά, αλλαντικά, κατεψυγμένα, κρασιά, αναψυκτικά, νερό, μπίρες, μέλι, αρτοποιήματα και καφέδες. Ένας από τους βασικούς στόχους του Ομίλου είναι οι συνεργασίες αυτές να αυξηθούν από 65 σε 80 κατά την διάρκεια του 2025.
Από τις συμφωνίες της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ξεχωρίζει αυτή με την KRIVEK, που ξεκίνησε το 2009 και αφορά στην προμήθεια κρεάτων, ψαριών και αλιευμάτων, τόσο νωπών όσο και κατεψυγμένων, για τα καταστήματα της ΑΒ στην Κρήτη αλλά και πανελλαδικά.
Επιπλέον, σημαντικές είναι οι συνεργασίες της ΑΒ Βασιλόπουλος με το τυροπωλείο Amari και με τον Γαλακτοκομικό Κτηνοτροφικό Αγροτικό Συνεταιρισμό Ανωγείων.