Βενέτης: Προϊόντα της στα σούπερ μάρκετ και νέα σήματα στην αγορά

Αναπτυξιακό πρόγραμμα για το 2021 υλοποιεί η εταιρεία Βενέτης, που μεταξύ άλλων προβλέπει την είσοδο στην αγορά του λιανεμπορίου με τα προϊόντα Veneti Family, δύο νέα concept καταστημάτων, την Cremeria Veneti και τα Veneti Go, καθώς και διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων. Τη στρατηγική της νέας χρονιάς παρουσίασε ο Παναγιώτης Μονεμβασιώτης, πρόεδρος της εταιρείας Βενέτη.

Το αναπτυξιακό πρόγραμμα της Βενέτης, που φέτος συμπληρώνει 73 χρόνια λειτουργίας, θα πραγματοποιηθεί με ίδια κεφάλαια και μετά από μία δύσκολη οικονομικά συγκυρία λόγω της πανδημίας.

Αναλυτικά προβλέπει:

Παραδοσιακά γλυκά στα σούπερ μάρκετ

– Νέα σειρά προϊόντων Veneti Family στην αγορά του retail: Πρόκειται για έτοιμα προϊόντα ΒΕΝΕΤΗ που θα μπορεί ο καταναλωτής να βρίσκει στα ράφια των σούπερ μάρκετ και να παρασκευάζει μόνος του. Τα νέα VENETI FAMILY, προϊόντα βιοτεχνικής παραγωγής υψηλής ποιότητας, θα κυκλοφορούν σε επιλεγμένα σημεία πώλησης σε τιμή 25-40% χαμηλότερη από τα καταστήματα και, με τον τρόπο αυτό, καταναλωτής θα μπορεί να δημιουργεί τις γεύσεις ΒΕΝΕΤΗ σπίτι του. Ήδη από τον Μάρτιο, στα ράφια των σούπερ μάρκετ θα τοποθετηθούν τα τέσσερα πρώτα προϊόντα κατάψυξης VENETI FAMILY: Το Πολίτικο Γαλακτομπούρεκο, το Γιαννώτικο- Γιαννώτικος Μπακλαβάς, το Σμυρνέϊκο Γαλακτομπούρεκο με φύλλο καταϊφι και ο Πολίτικος Μπακλαβάς. Πρόκειται για τέσσερα παραδοσιακά σιροπιαστά γλυκά που από γενιά σε γενιά εξαφανίζονται. Στόχος της ΒΕΝΕΤΗ είναι να παραμείνουν στις γευστικές μας επιλογές, με έναν εύκολο και σύγχρονο τρόπo. Ακολουθεί η παραγωγή κι άλλων προϊόντων κατάψυξης ενώ σύντομα θα βρίσκει κανείς στα ράφια των σούπερ μάρκετ φρέσκα προϊόντα VENETI FAMILY καθώς και προϊόντα ΗΟRECA VENETI FAMILY.

Στόχος της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ είναι επίσης οι εξαγωγές των VENETI FAMILY στο εξωτερικό και ειδικότερα σε χώρες όπου έχει μεγάλη πληθυσμιακή παρουσία ο απόδημος ελληνισμός, όπως στον Καναδά, στις ΗΠΑ, στην Αυστραλία και στη Γερμανία.

Μπουτίκ γαλακτοπωλείο

-Εισάγει δύο νέα concept καταστημάτων στην αγορά εστίασης, την CREMERIA VENETI και το VENETI GO, προκειμένου να καλύψει όλο το εύρος των αναγκών του καταναλωτή, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

Η CREMERIA VENETI, το Boutique Γαλακτοπωλείο της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ, προσφέρει στον καταναλωτή παραδοσιακές γεύσεις και προϊόντα με κύριο συστατικό το φρέσκο γάλα. Η CREMERIA VENETI θα λειτουργεί ως γαλακτοπωλείο, ζαχαροπλαστείο και gelateria και θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παραγγέλνει και να προμηθεύεται προϊόντα που παράγονται εκείνη τη στιγμή. Η πρώτη CREMERIA VENETI θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στην Κηφισιά (οδός Τατοϊου 110) ενώ υπολογίζεται ότι θα ανοίξουν δέκα συνολικά καταστήματα CREMERIA VENETI στην Αττική μέσα στο 2021, με την προϋπόθεση ότι η αγορά θα επιστρέψει σε κανονικότητα.

Τα VENETI GO αποτελούν τη νέα πρόταση της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ για την κάλυψη μικρών αναγκών του καταναλωτή για προϊόντα της καθημερινότητάς του. Πρόκειται για μικρά αναψυκτήρια με γρήγορη εξυπηρέτηση που θα προσφέρουν συγκεκριμένη γκάμα προϊόντων όπως γρήγορα snacks, ροφήματα, ποικιλίες καφέ, φυσικούς χυμούς και σάντουιτς. Λόγω του χαμηλού κόστους επένδυσης, το concept VENETI GO προορίζεται να λειτουργεί αποκλειστικά με τη μέθοδο franchising και έχει ως στόχο να τονώσει την αγορά και να δώσει ευκαιρίες σε νέους franchisees που δεν διαθέτουν υψηλά κεφάλαια. Μάλιστα, η εταιρεία θα προσφέρει χρηματοδοτικά προγράμματα ειδικά για νέους, με μοναδικό κριτήριο την ηλικία και την προϋπηρεσία στον χώρο της εστίασης, της αρτοποιίας, της ζαχαροπλαστικής ή των ροφημάτων.

Ελληνικές γεύσεις στο εξωτερικό

– Το VENETI GREAT αποτελεί «πιλοτικό» μοντέλο καταστήματος που ανέπτυξε η εταιρεία προκειμένου να εξάγει ένα concept με ελληνικές γεύσεις στο εξωτερικό και ειδικότερα στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, των ΗΠΑ και των αραβικών χωρών. Το VENETI GREAT ξεκίνησε τη λειτουργία του στο Μπάγκειον στην Ομόνοια, τον Ιούλιο του 2020 και αποτελεί την πρόταση της ΒΕΝΕΤΗ για να καλύψει τις ανάγκες του καταναλωτή για ποιοτική και γρήγορη εστίαση. Πρόκεται για ένα ταχυφαγείο με υψηλής ποιότητας ελληνικές γεύσεις, σε έναν πολυχώρο Shop in Shop που στεγάζει 10 διαφορετικά concepts εστίασης. Λόγω των μέτρων κατά την περίοδο της πανδημίας, το VENETI GREAT ανέστειλε τον Δεκέμβριο τη δραστηριότητά του και αναμένεται να επαναλειτουργήσει μόλις ομαλοποιηθεί η αγορά.

Επένδυση 2,5 εκατ. ευρώ στη Φιλοθέη

Όσον αφορά τo επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ για το 2021 προβλέπει επίσης σημαντική διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων της. Μετά τα τρία νέα BENETH FOOD HALL στη Ν. Ιωνία, στην Αργυρούπολη και στο Μπουρνάζι, μόλις ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο ΒΕΝΕΤΗ 1948 στην Φιλοθέη. Πρόκειται για ένα κατάστημα ΒΕΝΕΤΗ 1948 άνω των 500 τμ., συνολική επένδυση ύψους 2,5 εκατ.€.

Σήμερα, ο Όμιλος ΒΕΝΕΤΗ απαριθμεί 10 εταιρείες σε όλο το φάσμα της εστίασης ενώ οι λιανικές πωλήσεις του σήματος ξεπερνούσαν, την προ Covid-19 εποχή, τα 100 εκατομμύρια €. Το 2019 ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε στα 47.424.000€ και η κερδοφορία στα 6.140.000€. Όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη του 2020, αυτά θα οριστικοποιηθούν τον Ιούλιο του 2021 και θα δημοσιευτούν τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα ωστόσο με ασφαλείς προβλέψεις, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου για το 2020 αναμένεται να ανέλθει στα 36.100.000€, σημειώντας πτώση κατά 24% σε σχέση με το 2019.

Αξίζει να σημειωθεί τέλος πως σε όλο το δεκάμηνο της πανδημίας του Covid 19, η εταιρεία δεν προχώρησε σε απολύσεις ούτε σε μειώσεις μισθών, ενώ ο αριθμός των εργαζομένων του Ομίλου παραμένει 1750 άτομα, όπως στην προ Covid εποχή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μεγάλες Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας Εργασίας στηρίζει τις γυναίκες (video)

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας Εργασίας στηρίζει τις γυναίκες (video)

Τη δημιουργία Δικτύου Ενδυνάμωσης Γυναικών στον χώρο της επαγγελματικής υγείας και ασφάλειας ανακοίνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας (ΕΛΙΝΥΑΕ) με αφετηρία τη ... Διαβάστε περισσότερα
Ο κορονοϊός πλήττει τη γυναικεία εργασία: Τι δείχνει ο δείκτης Women in Work Index 2021 της PwC

Ο κορονοϊός πλήττει τη γυναικεία εργασία: Τι δείχνει ο δείκτης Women in Work Index 2021 της PwC

Υποχώρηση των γυναικείων κατακτήσεων τη τελευταία δεκαετία στο χώρο εργασίας λόγω της πανδημίας διαπιστώνει η PwC, σε έρευνα που δημοσιεύει με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια ... Διαβάστε περισσότερα
GAP: Ιδρύει e-shop στην Ελλάδα – Τι γίνεται με τα φυσικά καταστήματα

GAP: Ιδρύει e-shop στην Ελλάδα – Τι γίνεται με τα φυσικά καταστήματα

Το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζεται να δημιουργήσει στην ελληνική αγορά η αμερικανική αλυσίδα ένδυσης GAP. Η διοίκηση της εταιρείας Μαρινόπουλος Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, που αναπτύσσει ... Διαβάστε περισσότερα
Ανοδική η ζήτηση για «πράσινες» επενδύσεις, σύμφωνα με τα πιστοποιητικά  Φεβρουαρίου του αρμόδιου φορέα

Ανοδική η ζήτηση για «πράσινες» επενδύσεις, σύμφωνα με τα πιστοποιητικά Φεβρουαρίου του αρμόδιου φορέα

Ο Διαχειριστής Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργεια και Εγγυήσεων Προέλευσης (ΔΑΠΕΕΠ) ανακοινώνει ότι εκδόθηκε το στατιστικό δελτίο του μητρώου εγγυήσεων προέλευσης για το μήνα Φεβρουάριο. Το στατιστικό ... Διαβάστε περισσότερα
Athenian Capitol: «Ξαναζωντανεύει» το εμπορικό κέντρο της 3ης Σεπτεμβρίου – Ο νέος μισθωτής

Athenian Capitol: «Ξαναζωντανεύει» το εμπορικό κέντρο της 3ης Σεπτεμβρίου – Ο νέος μισθωτής

«Ζωή» στην ευρύτερη περιοχή της πλατείας Βικτωρίας ετοιμάζεται να ξαναδώσει το Athenian Capitol, το πρώην εμπορικό κέντρο που φιλοξενεί το Μουσείο Αυτοκινήτου. Πρόκειται για το ... Διαβάστε περισσότερα
ΣΕΒ: Η Πρωτοβουλία της Επιτροπής Καινοτομίας για τους Innovative Greeks και το όραμα του προέδρου Κ. Κόκκαλη

ΣΕΒ: Η Πρωτοβουλία της Επιτροπής Καινοτομίας για τους Innovative Greeks και το όραμα του προέδρου Κ. Κόκκαλη

Οι Έλληνες που καινοτομούν στο επίκεντρο του συνεδρίου Innovative Greeks που πραγματοποίησε η Επιτροπή Καινοτομίας του ΣΕΒ με την Endeavor. Η ανάπτυξη της επιχειρηματικής καινοτομίας ... Διαβάστε περισσότερα
ΟΤΕ: Για 2η χρονιά στον διεθνή δείκτη του Bloomberg για την ισότητα των φύλων στο εργασιακό περιβάλλον

ΟΤΕ: Για 2η χρονιά στον διεθνή δείκτη του Bloomberg για την ισότητα των φύλων στο εργασιακό περιβάλλον

Στον διεθνή δείκτη Bloomberg Gender Equality Index (GEI) για την ισότητα των φύλων και την ενσωμάτωση της διαφορετικότητας στο εργασιακό περιβάλλον εντάσσεται ο ΟΤΕ για ... Διαβάστε περισσότερα