Πέμπτη, 25 Απρ.
19oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Οι πάνω κάτω στην τηλεθέαση – Οι ανατροπές και οι περτικαλάδες!

Οι πάνω κάτω στην τηλεθέαση – Οι ανατροπές και οι περτικαλάδες!

Πρωτομηνιά αλλά για κάποιους μπήκε με… λυπητερή καθώς το «ταμείο» της τηλεθέασης έδειξε χασούρα. Λογικό λοιπόν να μην μπορούν να τραγουδήσουν «θα ΄ναι σαν να μπαίνει η άνοιξη…» αφού οι περισσότεροι, για να μην πω όλοι, δεν είναι να ανοίγουν… περτικαλάδες για να το γιορτάσουν…!

Αυτοί που σίγουρα θέλουν… νερό για να συνέλθουν είναι στον ΣΚΑΪ που ενώ έλπιζαν ότι τον προηγούμενο μήνα, τον Φεβρουάριο, θα έβλεπαν πάλι την κορυφή της κατάταξης τελικά… πήγαν μία θέση πιο κάτω, βλέποντας τον ΑΝΤ1 να μπαίνει σφήνα. Η αποτυχία του «Survivor» στη «μάχη» της τηλεθέασης έδωσε την ευκαιρία στο σταθμό του Αμαρουσίου να κάνει come back που… κούτσα κούτσα, ή μάλλον σειρά σειρά (αφού ποντάρισε στη μυθοπλασία) κατάφερε να ανεβάσει τα ποσοστά του!  Πάντως αυτοί που έχουν λόγο να πουν «θα το κάψουμε κυρ Nielsen, βάλε δύο περτικαλάδες και με ανθρακικό…» είναι στον ALPHA αφού και τον προηγούμενο μήνα βρέθηκαν στην κορυφή της κατάταξης, αυξάνοντας μάλιστα τα ποσοστά τηλεθέασής τους!

Στους κερδισμένους και το STAR που ανέβασε τις επιδόσεις του ενώ στο OPEN για έναν ακόμα μήνα οι περτικαλάδες θα μείνουν στις αποθήκες των νέων εγκαταστάσεων κινδυνεύοντας να… λήξουν αφού με πολλές από τις επιλογές τους δύσκολο να δουν χαρά στους πίνακες τηλεθέασης. Ε, όσον αφορά την ΕΡΤ… τι άλλα… εσείς στο σπίτι όλοι καλά; Γιατί στο ραδιομέγαρο δεν –πρέπει να- είναι και σε μεγάλα κέφια…!

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό (τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών) που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Ιανουάριο  ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Δεκέμβριο.

Πάντως έχει ενδιαφέρον να δείτε και να κάνετε τις συγκρίσεις με τον αντίστοιχο πίνακα του προηγούμενου έτους που ακολουθεί, τότε που το Survivor κατάφερνε να αλλάζει τα δεδομένα στον τηλεοπτικό χάρτη.

Βέβαια αξιοσημείωτο είναι και το ποσοστό τηλεθέασης που αποσπούσε το MEGA έναν χρόνο πριν παραμένοντας στην πρίζα από απλήρωτους εργαζόμενους σε πείσμα… πολλών! Πάντως έναν χρόνο μετά φαίνεται ότι διανύουμε τη «μετά ριάλιτι εποχή» και ακολουθώντας την τακτική «ταβέρνα εσύ, ταβέρνα κι εγώ», του χρόνου θα γίνει… της μυθοπλασίας…!

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Melas Blog Τελευταίες ειδήσεις