weather-icon °C AΘΗΝΑ

Ταμείο τηλεθέασης: Δεν είναι καιρός για… περτικαλάδες

Ταμείο τηλεθέασης: Δεν είναι καιρός για… περτικαλάδες | Newsit.gr

Ε, κάποιοι κοιτάζουν τις μετρήσεις τηλεθέασης… κατά πώς τους συμφέρει και όσο διάστημα τους συμφέρει για να τους βγει «η πρωτιά»!

Η αλήθεια όμως είναι αυτή που βγαίνει από το «ταμείο τηλεθέασης» της Nielsen και που με τα στοιχεία της φαίνεται πως όχι μόνο για πανηγυρισμούς δεν είναι αλλά ούτε καν να ανοίξουν… περτικαλάδες, αφού αυτό που δεν ανέφεραν στα δελτία τύπου είναι πως τους έφυγαν πολλοί τηλεθεατές!

Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις τηλεθέασης στην κορυφή της κατάταξης στο γενικό σύνολο τον περασμένο μήνα, τον Ιανουάριο, βρέθηκε ο ALPHA… εκθρονίζοντας τον ΣΚΑΪ. Όμως στο κανάλι της Κάντζας δεν τις άνοιξαν τις περτικαλάδες αφού σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, τον Δεκέμβριο, σημείωσαν πτωτική πορεία. Βέβαια μεγαλύτερη πτώση σημείωσε ο ΣΚΑΪ καταλήγοντας έτσι στη δεύτερη θέση και ευελπιστώντας ότι με το SURVIVOR θα ανακάμψει. Ανοδική ήταν η πορεία του ΑΝΤ1 που βέβαια μπορεί να έβγαλαν… πανηγυρικές ανακοινώσεις αλλά καλό θα ήταν να κάνουν οικονομία στις περτικαλάδες μέχρι να δουν πώς θα… επιβιώσουν αυτό το μήνα, τον Φεβρουάριο. Πτωτική και η πορεία του STAR και ελαφρώς ανοδική του OPEN που παραμένει στην τελευταία θέση των ιδιωτικών σταθμών μη καταφέρνοντας δικαιολογημένα να «χτίσει» σχέση εμπιστοσύνης με τους τηλεθεατές.

Από κει και κάτω… η ΕΡΤ που δεν έχει κανέναν λόγο να ανοίξει περτικαλάδες με τους τηλεθεατές να έχουν ελάχιστους λόγους να συντονίζονται στις συχνότητές της. Βέβαια, στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι η σειρά «Η Ζωή εν τάφω» που έκανε πρεμιέρα στην ΕΡΤ1 δίνει ελπίδες ότι κάτι επιτέλους αρχίζει να γίνεται στην κρατική τηλεόραση, μπας και ανοίξουν καμία περτικαλάδα οι έρμοι τηλεθεατές!

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό (τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών) που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Ιανουάριο ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Δεκέμβριο.

Είναι εμφανές λοιπόν ότι παρά τις… πανηγυρικές ανακοινώσεις τους οι τηλεοπτικοί σταθμοί βλέπουν τους τηλεθεατές να φεύγουν και αν δεν κάνουν αλλαγές στα προγράμματά τους τότε θα τους μείνουν… οι περτικαλάδες!

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΕΛΑΣ
#TAGS MM