weather-icon °C AΘΗΝΑ

Τηλεθέαση: Κερδισμένοι και χαμένοι των δελτίων ειδήσεων

Τηλεθέαση: Κερδισμένοι και χαμένοι των δελτίων ειδήσεων | Newsit.gr

Όπου το «κέρδος» δεν έχει να κάνει με διαφημιστικά έσοδα, αλλά με τηλεθέαση, αποσκοπώντας να σημειώσουν όσο γίνεται υψηλότερες πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης. Άλλωστε, μετά και τον πρόσφατο διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες οι πέντε δικαιούχοι υποχρεούνται στη μετάδοση δελτίων ειδήσεων και ως εκ τούτου το ενδιαφέρον τους, το βάρος τους, επικεντρώνεται κυρίως στις «ναυαρχίδες» του ενημερωτικού τους τομέα, των κεντρικών δελτίων ειδήσεων.

Από προχθές, τη Δευτέρα όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί -πλην του EPSILON που… προβλέπεται να το ξεκινήσει επίσημα μέσα Οκτωβρίου!- είναι στον αέρα «για την καινούργια τηλεοπτική σεζόν» με τον ΑΝΤ1 μάλιστα να… πρωτοτυπεί και να ξεκινά τη μετάδοση στις 19:30.

Στον παρακάτω πίνακα λοιπόν μπορείτε να δείτε –με αλφαβητική σειρά σταθμών- τι μέσους όρους σημείωσαν οι «ναυαρχίδες» τους αυτές τις δύο ημέρες, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό.

Δελτίο Ειδήσεων / ΣταθμόςΜ.Ο. Γενικό Σύνολο ΔευτέραςΜ.Ο. Γενικό Σύνολο ΤρίτηςΜ.Ο. Δυναμικό κοινό ΔευτέραςΜ.Ο. Δυναμικό Κοινό Τρίτης
Alpha Ειδήσεις / Alpha17,421,818,120,3
Τα Νέα του ΑΝΤ1 / ΑΝΤ116,518,21312,2
Live News / Epsilon4,84,84,54,5
Τα Νέα του ΣΚΑΙ / ΣΚΑΙ14,618,69,612,9
Ειδήσεις Star / Star13,313,912,315,2

Όπως βλέπουμε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA σημειώνει τους υψηλότερους μέσους όρους, έχοντας απέναντί του το EPSILON που το παρακολουθούν οι λιγότεροι τηλεθεατές σε σχέση με όλες τις «ναυαρχίδες»! Βέβαια αξίζει να αναφέρουμε ότι αν δεν υπήρχε το… άφτιαχτο «καινούργιο δελτίο ειδήσεων» του EPSILON τότε την τελευταία θέση θα καταλάμβανε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR. Κι όταν λέω «τελευταία» το εννοώ, αφού ακόμα και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ συγκεντρώνει περισσότερους τηλεθεατές από αυτούς στο EPSILON. Έτσι για την… ενημέρωσή σας λοιπόν, οι αντίστοιχοι μέσοι όροι του κεντρικού δελτίου ειδήσεων της ΕΡΤ είναι:

ΕΡΤ16,85,65,13,3

Αν κι είναι πολύ νωρίς ακόμα για «ασφαλή συμπεράσματα» εντούτοις είναι σίγουρο ότι ακόμα και στον τομέα της ενημέρωσης θα είναι… πολύ δύσκολη σεζόν για τα στελέχη των τηλεοπτικών σταθμών καθώς θα πρέπει με τις «ναυαρχίδες» τους -και για θέμα γοήτρου… αλλά και άλλων λόγων- να αποδείξουν από τις μετρήσεις τηλεθέασης πως κερδίζουν τους τηλεθεατές αλλιώς… θα υπάρχουν αλλαγές ΚΑΙ σε αυτούς τους τομείς…!

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΕΛΑΣ
#TAGS MM