Site icon NewsIT
10:52 Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Με πτώση έκλεισε ο Nikkei

Περιορίστηκαν οι απώλειες στο τέλος της συνεδρίασης ωστόσο ο δείκτης του χρηματιστηρίου του Τόκιο

Με πτώση έκλεισε ο Nikkei

έκλεισε “στο κόκκινο” με πτώση της τάξης του 0,4% στις 9.566,32 μονάδες, ενώ απώλειες είχε και ο δείκτης Topix, κλείνοντας στις 846,52 μονάδες.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version