Site icon NewsIT
07:35 | 03.10.25

TP Greece: Ο στρατηγικός συνεργάτης του Netflix ενισχύει το αποτύπωμά του στο retail

Η Charlotte Foucteau, CEO της TP Greece
Μαριαλένα Κυβερνήτη

Από το call center σε Digital Partner που μεταμορφώνει την Ελλάδα σε κόμβο διεθνών brands

Με ισχυρές συνεργασίες όπως αυτή με το Netflix και τη Canon, η Teleperformance Greece ενδυναμώνει συνεχώς τη θέση της στην ελληνική και διεθνή αγορά, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιό της με νέους πελάτες και στρατηγικές συνεργασίες.

Με μια συνεργασία που μετρά 6–7 χρόνια, η ελληνική θυγατρική του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου αποτελεί τον κύριο συνεργάτη του Netflix, ενώ από το 2017 συνεργάζεται στρατηγικά και με την Canon. Φέτος, καταγράφηκε σημαντική άνοδος στο retail, ειδικά στον κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών, όπου η εταιρεία συνεργάζεται πλέον με κορυφαία global brands, αποδεικνύοντας την ικανότητά της να αναπτύσσεται σε νέους τομείς.

Η δυναμική αυτή αποτυπώνεται και στα οικονομικά στοιχεία, με τον κύκλο εργασιών (τζίρο) να ανέρχεται σε 467 εκατ. ευρώ το 2024 και τα καθαρά της κέρδη να ξεπερνούν τα 65 εκατ. ευρώ. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Teleperformance καταγράφει τζίρο άνω των 10 δισ. ευρώ.

Το 2025, ο τζίρος προβλέπεται να παραμείνει στα ίδια επίπεδα, ενώ από το 2026 η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) αναμένεται να οδηγήσει σε «τεράστια ανάπτυξη», δημιουργώντας νέες υπηρεσίες και ακόμη μεγαλύτερη αξία για τους πελάτες.

Ήδη, το 2024, το 70% των αλληλεπιδράσεων ήταν ψηφιακού χαρακτήρα, ενώ το 2030 το ποσοστό αυτό αναμένεται να φτάσει το 80%.

«Η TP εδώ και αρκετά χρόνια δεν είναι ένας απλός πάροχος υπηρεσιών. Είναι ο digital partner της κάθε εταιρείας, αυτός που σχεδιάζει και υλοποιεί end-to-end λύσεις με υψηλή προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας», σημείωσε χθες (2.10.2025) σε δημοσιογραφική εκδήλωση η Charlotte Foucteau, CEO της TP Greece, παρουσιάζοντας το Innovation Lounge, έναν χώρο όπου τεχνολογία, εκπαίδευση και συνεργασία συνυπάρχουν, ώστε οι ιδέες να γίνονται πράξη.

Το Innovation Lounge της TP Greece δίνει τη δυνατότητα «να παρουσιάζουμε στους πελάτες μας πρακτικές εφαρμογές AI – από data analytics έως λύσεις αυτοματοποίησης – πάντα με το ανθρώπινο στοιχείο να καθοδηγεί τη χρήση τους», σύμφωνα με τον CTO της επιχείρησης, Οδυσσέα Χριστοφορίδη.

Με περισσότερους από 12.000 εργαζόμενους στην Ελλάδα, που μιλούν 42 γλώσσες και προέρχονται από 110 εθνικότητες, η TP Greece έχει μετασχηματιστεί από ένα παραδοσιακό call center σε Digital Partner for High-Value Services. Εξυπηρετεί περισσότερες από 140 αγορές, καλύπτοντας όλο το customer journey – από pre-sales και after-sales υποστήριξη έως business, digital και data services.

Από το 2020, στη διάρκεια της πανδημίας, η TP Greece υιοθέτησε την τηλεργασία και σήμερα το 75% του προσωπικού εργάζεται από το σπίτι. Με μόλις 5.500 διαθέσιμες θέσεις στα γραφεία, η εταιρεία δέχεται εργαζόμενους από απομακρυσμένα χωριά και νησιά της Ελλάδας. Παράλληλα, πραγματοποιεί 600 προσλήψεις τον μήνα μέσω ΔΥΠΑ, ενώ έχει συμβάλει στην επιστροφή 240 Ελλήνων του εξωτερικού.

Σύμφωνα με την CEO, το AI δεν απειλεί τις θέσεις εργασίας. «Κανείς από τους 12.000 εργαζόμενους μας δεν θα χάσει τη δουλειά του λόγω του AI. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν έρχεται για να αντικαταστήσει, αλλά για να βελτιώσει τον τρόπο εργασίας. Απο μόνη της δεν είναι “έξυπνη”. Χρειάζεται πάντα μια ομάδα ανθρώπων πίσω της για να λειτουργήσει», υπογράμμισε η κα Foucteau, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στο κομμάτι της ενσυναίσθησης και της ανθρώπινης επαφής.

Σήμερα, η TP Greece διαθέτει τέσσερα επιχειρησιακά κέντρα – δύο στον Πειραιά, ένα στα Χανιά της Κρήτης και ένα στη Θεσσαλονίκη – και συνεχίζει να επενδύει σε τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό. Η Ελλάδα αναδεικνύεται σε ψηφιακό κόμβο διεθνών brands και υπηρεσιών υψηλής αξίας.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version