Στην ερώτησή του ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ αναφέρεται στα προβλήματα που έχει προκαλέσει στην εξέλιξη των στελεχών και στην ιεραρχία των Ενόπλων Δυνάμεων ο Νόμος 3838/2010 και συγκεκριμένα στην άνιση μεταχείριση που προκαλείται από την εφαρμογή του συγκεκριμένου νόμου στους ομοιόβαθμους υπαξιωματικούς «μη παραγωγικών σχολών» που κατατάσσονται στις Ένοπλες Δυνάμεις κατόπιν διαγωνισμού με τα ίδια προσόντα και καθήκοντα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.onalert.gr
