Site icon NewsIT
15:43 Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Μ. Θεοδωράκης:”Αντώνη πανηγυρίζω μαζί σου”

Επιστολή στον νέο πρόεδρο της ΝΔ έστειλε ο Μίκης Θεοδωράκης.

ΦΩΤΟ EUROKINISSI

ΦΩΤΟ EUROKINISSI

“Αγαπητέ μου Αντώνη. Πανηγυρίζω κι εγώ μαζί σου στην θριαμβευτική σου νίκη που διανοίγει μια νέα προοπτική για την Ελλάδα μας!” έγραφε στην επιστολή του προς τον Αντώνη Σαμαρά ο Μίκης Θεοδωράκης.

Νωρίτερα ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας επικοινώνησε με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο της ΝΔ και τον συνεχάρη. Επιπλέον έκλεισαν συνάντηση για την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου στις 12.30 μ.μ.   

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version