Επισκέφθηκε τους θαλάμους και θυμήθηκε όπως είπε τη δική του εμπειρία από τη κατάταξη .
Και τέλος κάθησε και έφαγε μαζί με τους νεοσύλλεκτους. Επικοινωνιακά τρυκ θα πείτε όλα αυτά. Χρειάζονται κι αυτά ας μην είμαστε διαρκώς αρνητικοί. Θα κριθεί ο Αβραμόπουλος για τη ουσία όσων θα κάνει και όσων δεν θα κάνει. Αλλά ότι το “έχει” το επικοινωνιακό που πολλές φορές είναι χρήσιμο δεν μπορούμε να το αρνηθούμε.
Διαβάστε περισσότερα στο onalert.gr
