Αυτή ήταν η δήλωση του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Δημήτρη Αβραμόπουλου, μετά την τελετή ορκωμοσίας των νέων Αξιωματικών στη Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ) στη Θεσσαλονίκη.
Διαβάστε περισσότερα στο www.onalert.gr

Αυτή ήταν η δήλωση του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Δημήτρη Αβραμόπουλου, μετά την τελετή ορκωμοσίας των νέων Αξιωματικών στη Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ) στη Θεσσαλονίκη.
Διαβάστε περισσότερα στο www.onalert.gr