Site icon NewsIT
17:27 Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Στον Αρχιεπίσκοπο η Χριστοφιλοπούλου: “Ανάσα” για ανέργους και Εκκλησία το νέο πρόγραμμα απασχόλησης

Η συμμετοχή της Εκκλησίας στο πρόγραμμα της κοινωφελούς εργασίας, ήταν το θέμα που μονοπώλησε το ενδιαφέρον στη συνάντηση που είχε σήμερα ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, κ. Ιερώνυμος με την υφυπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα χρηματοδοτείται με το συνολικό ποσό των 110 εκατομμυρίων ευρώ, από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Ο κ. Ιερώνυμος, ευχαρίστησε την υφυπουργό για την επίσκεψη, και εξήρε την προσπάθεια που καταβάλλει το Υπουργείο προκειμένου να καταπολεμήσει την ανεργία.

Διαβάστε περισσότερα στο www.dogma.gr

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version