NewsIT
21:54 Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Βόμβα από το κόμμα αποστράτων ! Μιλάνε για “δημοκράτορες” που ζητούν τον αφανισμό της Χρυσής Αυγής!

Με μία ανακοίνωση που θα προκαλέσει τουλάχιστον έντονες συζητήσεις για να μην προβλέψουμε και αντιδράσεις ο Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας, το κόμμα που ξεκίνησε ως μια πολιτική προσπάθεια αποστράτων, επιτίθεται κατά των δημοσιογράφων οι οποίοι άσκησαν κριτική στην “διακήρυξη” των εφέδρων, ενώ αναφέρθηκε και στις συλλήψεις βουλευτών της Χρυσής Αυγής.

 Αναφερόμενη στις συλλήψεις των χρυσαυγιτών βουλευτών γράφει: “…η με τυμπανοκρουσίες σύλληψη βουλευτών, που κατά την ειδησεογραφία ενέχονται σε εγκληματικές ενέργειες, έδωσε την αφορμή σε αλαλάζοντες «δημοκράτορες» να ζητούν τον αφανισμό ενός κοινοβουλευτικού κόμματος, που το ψήφισαν 400 χιλιάδες Έλληνες”.

Διαβάστε περισσότερα στο www.onalert.gr

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version