Αποτέλεσμα είναι να μην λειτουργούν πολλοί ανελκυστήρες στη Λάρισα καθώς έχουν «κατέβει» γι’ αυτούς οι διακόπτες, ενώ για τους υπάρχοντες σε λειτουργία να γίνονται συνεχώς παζάρια με τα συνεργεία συντήρησης για ελάττωση του απαραιτήτου χρόνου για «σέρβις».
Η όλη ιστορία είναι παρόμοια με αυτή του πετρελαίου θέρμανσης που αδυνατώντας να πληρώσουν πολλοί συμπολίτες μας είτε προτίμησαν εναλλακτικές μεθόδους θέρμανσης, είτε το έκοψαν τελείως. Κάνοντας μια αναφορά για τα ασανσέρ που λειτουργούν στη Λάρισα στην εφημερίδα «Ελευθερία» ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εγκαταστατών και Συντηρητών Ανελκυστήρων Κεντρικής Ελλάδος κ. Γιώργος Λιάνος τονίζει:
«Σήμερα στη Λάρισα είναι σε λειτουργία περίπου 4.500 ανελκυστήρες μόνο για μεταφορά προσωπικού. Πριν το 1988 οι ανελκυστήρες ήταν συνήθως των 3-4 ατόμων και στη συνέχεια άλλαξε ο κανονισμός και έγιναν υποχρεωτικά των 8 ατόμων. Πράγματι, μετά την κρίση, σταμάτησαν να λειτουργούν πολλοί ανελκυστήρες, είτε γιατί δεν μπορούσαν να πληρωθούν τα τέλη μηνιαίας συντήρησης, είτε γιατί έπρεπε να γίνουν αλλαγές και βελτιώσεις για τις οποίες οι ένοικοι αδυνατούσαν να πληρώσουν το κόστος. Το αποτέλεσμα ήταν να επιλέγουν πλέον να ανεβαίνουν από τις …σκάλες”!
Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία