Στην κόψη του ξυραφιού βρίσκεται ο φετινός τίτλος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι – WRC.
Μπορεί στην Ιαπωνία να μην πέφτει η αυλαία της χρονιάς, κάτι που θα συμβεί στη Σαουδική Αραβία, στις 29 Νοεμβρίου, ωστόσο έχουν τρεις διεκδικητές του τίτλου, με μικρές βαθμολογικές διαφορές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στην Ιαπωνία, ο Σεμπαστιάν Οζιέ που οδηγεί ένα GR Toyota Rally 1, με 3 κερδισμένες ειδικές διαδρομές από τις 7 της 3ης ημέρα του αγώνα, εξακολουθεί να είναι επικεφαλής με 6 δευτ. από τον Έλφιν Έβανς, και να θέλει τη νίκη για να μειώσει ακόμα περισσότερο τη διαφορά από τον Έβανς.
Από την άλλη, ο Ουαλός που ήταν στην αρχή τρίτος, εκμεταλλεύτηκε τη ζημιά του Κατσούτα σε ένα άλλο Yaris, και με επίσης Yaris κέρδισε 2 ειδικές διαδρομές και ακολουθεί κατά πόδας τον Οζιέ, θέλοντας να κρατηθεί επικεφαλής στη βαθμολογία και να έχει τον πρώτο λόγο για τον τίτλο, που αν τον πετύχει θα είναι ο πρώτος στην καριέρα του, ενώ ο Οζιέ έχει 8.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο τρίτος που διεκδικεί τον τίτλο, ο Κάλε Ροβάνπερα, έπειτα από την ατυχία να σπάσει την πίσω αριστερά ανάρτηση σε ένα ακόμα Yaris, είχε πέσει στην 17η θέση, ανέβηκε στην 7η, θα διεκδικήσει κάτι παραπάνω, αλλά κυρίως να είναι ταχύτερος στην υπερ-ειδική διαδρομή και να πάρει βαθμούς ώστε να πλησιάσει τον Έβανς και να παιχτούν όλα για όλα στη Σαουδική Αραβία.
Τρίτος στην κατάταξη της Ιαπωνίας είναι ο Αντριέν Φορμό με Hyundai i20 N Rally1, όντας ταχύτερος στις άλλες 2 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Ο Τιερί Νεβίλ, περσινός πρωταθλητής, εγκατέλειψε με ένα άλλο i20 N του με σπασμένο άξονα μετάδοσης κίνησης.
Αύριο Κυριακή απομένουν 6 ειδικές διαδρομές με περίπου 73 αγωνιστικά χιλιόμετρα για το φινάλε του αγώνα.