Τρίτη, 19 Μαρ.

Σοκαριστική προειδοποίηση: “Η ανθρωπότητα έχει τρία χρόνια για να σωθεί”

Ο κόσμος έχει μόλις τρία χρόνια για να καταφέρει να σώσει τον κόσμο και να προστατεύσει τον πλανήτη από την κλιματική αλλαγή που έχει ήδη ξεκινήσει. Μέχρι το 2020 οι άνθρωποι θα πρέπει να έχουν αρχίσει να κάνουν σημαντικές μειώσεις στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου ή να αντιμετωπίσουν την προοπτική επικίνδυνων επιπέδων θέρμανσης του πλανήτη.

Αυτό αναφέρουν σε άρθρο τους ειδικοί του περιοδικού Nature και κάλεσαν τους ηγέτες του κόσμου να “κατευθύνονται” από τα επιστημονικά στοιχεία και να μην αδιαφορούν. Μάλιστα αποκάλυψαν ότι ολόκληρα οικοσυστήματα άρχισαν ήδη να καταρρέουν, ο πάγος εξαφανίστηκε από την Αρκτική και οι κοραλλιογενείς ύφαλοι κοντεύουν να εξαφανιστούν.

Ο κόσμος θα μπορούσε να εκπέμψει τόσο άνθρακα που θα γκρέμιζε την συμφωνία του Παρισιού, ενώ η θερμοκρασία στον πλανήτη αν συνεχίσουμε στους ίδιους ρυθμούς θα αυξηθεί μέσα στα επόμενα 3 χρόνια περίπου 1,5 και 2 βαθμούς Κελσίου.

Οι παγκόσμιες εκπομπές αυξάνονταν πάντα με πολύ γρήγορους ρυθμούς, αλλά τα τελευταία χρόνια έχουν φτάσει στα ύψη. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως όλα αυτά θα πρέπει να έχουν αλλάξει μέχρι το 2020 το αργότερο αν θέλουμε να επιβιώσουμε στον πλανήτη μας.

Ενδεικτικό της οικολογικής καταστροφής που όλα δείχνουν ότι είναι σε εξέλιξη είναι και οι πολύ υψηλές θερμοκρασίες που πλήττουν τον πλανήτη τα τελευταία χρόνια.