Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 11 Αθήνα Αναλυτικά

Είσαι ακόμη σε κάποιο νησί; Μάθε τι πρέπει να κάνεις για να μην γυρίσεις με περιττά κιλά...

Είσαι ακόμη σε κάποιο νησί; Μάθε τι πρέπει να κάνεις για να μην γυρίσεις με περιττά κιλά...
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 20.08.2011 | 09:10

Το κύμα σκάει απολαυστικά στην παραλία. Ο ήλιος χαϊδεύει το πρόσωπό σου... ζεις ένα όνειρο. Και με τον εφιάλτη της ζυγαριάς που περιμένει υπομονετικά στο σπίτι τι γίνεται;
Το κύμα σκάει απολαυστικά στην παραλία. Ο ήλιος χαϊδεύει το πρόσωπό σου, ενώ ξαπλώνεις αναπαυτικά στην πετσέτα θαλάσσης... νιώθεις σαν να ζεις ένα όνειρο. Και με τον εφιάλτη της ζυγαριάς που περιμένει υπομονετικά στο σπίτι να επιστρέψεις τι γίνεται; Αποστόμωσε τη ζυγαριά σου με μικρά μυστικά που θα σε κάνουν να απολαύσεις τις διακοπές διατηρώντας τη σιλουέτα σου άψογη!

Η Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη σου δίνει μερικές απλές συμβουλές για το μενού των διακοπών:

Πάρε το πρωινό σου σαν βασιλιάς
Το γνωρίζεις... όλοι οι ειδικοί το φωνάζουν σε κάθε ευκαιρία. Και φυσικά όσο έτρεχες στη δουλειά και δεν είχες χρόνο είχες δικαιολογία. Τώρα όμως στις διακοπές τι σε εμποδίζει να πάρεις το απολαυστικό πρωινό που σου αξίζει; Θα σε κρατήσει για αρκετή ώρα, χωρίς να νιώθεις την ανάγκη να τσιμπήσεις κάτι (το οποίο θα έχει συνήθως και αμέτρητες θερμίδες)

Καφεδάκι λοιπόν και:

- Ημίπαχο Γάλα & δημητριακά ολικής αλέσεως ή μπάρα δημητριακών
- Ημίπαχο Γάλα & μπισκότα με πολυδημητριακά ή πτι μπερ ολικής αλέσεως
- Ημίπαχο Γάλα & 2-3 φρυγανιές/κράκερ/κριτσίνια με μέλι ή μαρμελάδα & μαλακή μαργαρίνη ή τυρί χαμηλών λιπαρών ή ταχίνι ή αυγό βραστό
- Ημίπαχο Γάλα & 1 κουλούρι θεσσαλονίκης ή 1 κομμάτι κέικ
- Ημίπαχο Γάλα & 1 Τοστ με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών

Φρουτένια συμμαχία
Μη μου πεις πως δυσκολεύεσαι στη θέα μιας ζουμερής φέτας καρπούζι; Ή ότι δυσανασχετείς όταν βλέπεις μεγάλα και τραγανά σταφύλια να σε πλησιάζουν; Είναι το πιο εύκολο, γρήγορο και υγιεινό σνακ που θα βρεις εύκολα όπου και να βρίσκεσαι.

Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν βασικά συστατικά μιας ισορροπημένης διατροφής και συμβάλλουν στη μείωση του σωματικού βάρους. Ενυδατώνουν τον οργανισμό και σε κάνουν να νιώθεις χορτάτη. Δεν περιέχουν καθόλου λίπος και είναι πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες.

Διαβάστε κι άλλα μυστικά στο TLIFE


ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook