Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 11 Αθήνα Αναλυτικά

Pilates με μπάλα από τη Μάντη Περσάκη! Το μυστικό σου -και δεκάδων celebrity- για επίπεδη κοιλιά

Pilates με μπάλα από τη Μάντη Περσάκη! Το μυστικό σου -και δεκάδων celebrity- για επίπεδη κοιλιά
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 24.07.2012 | 13:20

Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Μάντη Περσάκη σου δείχνει πως μόνο με την μπάλα και λίγο από το χρόνο σου θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου.
Η γυμναστική είναι πολύ πιο απλή από όσο φαντάζεσαι... Ποια δεν έχει μια μπάλα στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου; Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Μάντη Περσάκη σου δείχνει πως μόνο με την μπάλα και λίγο από το χρόνο σου θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου.

Pilates με μπάλα λοιπόν και έφυγες για την παραλία! Για να αποκτήσεις σύντομα πιο επίπεδη κοιλιά και ταυτόχρονα καλύτερη διάθεση...

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
Ποτέ μην ξεκινάς την εξάσκηση χωρίς ζέσταμα. Θα προστατεύσει τους μύες και τις αρθρώσεις σου, θα σε βοηθήσει να κάνεις με ασφάλεια όλες τις ασκήσεις. Κάνε κλικ εδώ για να δεις το stretching!

- Ο πρώτος και πιο βασικός κανόνας της μεθόδου PIlates! Η αναπνοή... Εισπνέεις βαθιά στην πρώτη θέση της άσκησης και εκπνέεις στο τελείωμα - και το πιο δύσκολο μέρος της.

- Κάνε 10 επαναλήψεις, μένοντας στην τελική θέση για 10 δευτερόλεπτα. Μέτρησε από μέσα σου 1001, 1002... έως το 10010 για να κρατάς τον ίδιο χρόνο κάθε φορά!

- Καλό είναι να μην αμελείς το μάθημα Pilates - 3 φορές την εβδομάδα είναι το minimum που μπορείς να κάνεις αν θέλεις τα αποτελέσματα να είναι πιο άμεσα και θεαματικά.

- Μην πιέζεις το σώμα σου και τον εαυτό σου πέρα από το κανονικό. Η Μάντη είναι κατηγορηματική. Είναι καλύτερο να κάνεις την άσκηση μέχρι το σημείο που αισθάνεσαι εσύ εντάξει - βάζοντας πάντα στόχο για λίγο καλύτερη εκτέλεση της άσκησης κάθε φορά - παρά να πιέζεσαι να φέρεις το σώμα σου στην τέλεια θέση. Με την κατάλληλη εξάσκηση, την επανάληψη και την προσπάθεια θα το καταφέρεις, αλλά σταδιακά.

ΔΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΔΩ


ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Γυμναστική στο σπίτι: Ασκήσεις για γρήγορο μεταβολισμό και διπλάσιες καύσεις θερμίδων Γυμναστική στο σπίτι: Ασκήσεις για γρήγορο μεταβολισμό και διπλάσιες καύσεις θερμίδων
  2. Αθηνά Οικονομάκου: Κάνει γυμναστική και κόβει ανάσες! [vid] Αθηνά Οικονομάκου: Κάνει γυμναστική και κόβει ανάσες! [vid]
  3. Mπαμπάς προσπαθεί να μιμηθεί την κόρη του στην ρυθμική γυμναστική (vid) Mπαμπάς προσπαθεί να μιμηθεί την κόρη του στην ρυθμική γυμναστική (vid)
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook