Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ ΑΘΗΝΑ· ΟΣΚΑΡ 2017· ΜΠΛΟΚΑ ΑΓΡΟΤΩΝ Συννεφιά 8 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Tροφές που αναζωογονούν και δυναμώνουν το σώμα κατά την αγωνιστική περίοδο

Tροφές που αναζωογονούν και δυναμώνουν το σώμα κατά την αγωνιστική περίοδο
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 12.12.2012 | 14:19

Σε περιόδους με έντονη αγωνιστική δραστηριότητα η σωστή διατροφή έχει ακόμη πιο ουσιαστικό ρόλο, γιατί το σώμα καταπονείται έντονα.

Σε περιόδους με έντονη αγωνιστική δραστηριότητα η σωστή διατροφή έχει ακόμη πιο ουσιαστικό ρόλο, γιατί το σώμα καταπονείται έντονα. Έχει λοιπόν σημασία να τρώμε θρεπτικά και αρκετά για να έχει το σώμα την απαραίτητη ενέργεια για να αποδώσει, να αναπληρώσει σωστά και να ξεκουράζεται.

Αυτά είναι τα διατροφικά tips της Μαρίας Τσιαρτσιάνης τις χρονικές περιόδους που εκείνη και η Βίκυ έχουν αγώνες:

- Τρώμε λοιπόν πάντα το αργότερο δύο ώρες πριν τον αγώνα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνη, όχι πολύ πράσινη σαλάτα γιατί είναι πιο δύσπεπτη.

Διάβασε περισσότερα στο TLIFE

ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Μουχλιασμένο φαγητό: Ποιες τροφές πετάμε αμέσως και ποιες τρώγονται ακόμα Μουχλιασμένο φαγητό: Ποιες τροφές πετάμε αμέσως και ποιες τρώγονται ακόμα
  2. Δίαιτα: Χάστε πιο γρήγορα βάρος με αυτές τις συνοδευτικές τροφές Δίαιτα: Χάστε πιο γρήγορα βάρος με αυτές τις συνοδευτικές τροφές
  3. Οι τροφές που θα βοηθήσουν να έχει η γυμναστική σου καλύτερα αποτελέσματα Οι τροφές που θα βοηθήσουν να έχει η γυμναστική σου καλύτερα αποτελέσματα
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook