Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Λιακάδα 17 Αθήνα Αναλυτικά

Tροφές που αναζωογονούν και δυναμώνουν το σώμα κατά την αγωνιστική περίοδο

Tροφές που αναζωογονούν και δυναμώνουν το σώμα κατά την αγωνιστική περίοδο
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 12.12.2012 | 14:19

Σε περιόδους με έντονη αγωνιστική δραστηριότητα η σωστή διατροφή έχει ακόμη πιο ουσιαστικό ρόλο, γιατί το σώμα καταπονείται έντονα.
Σε περιόδους με έντονη αγωνιστική δραστηριότητα η σωστή διατροφή έχει ακόμη πιο ουσιαστικό ρόλο, γιατί το σώμα καταπονείται έντονα. Έχει λοιπόν σημασία να τρώμε θρεπτικά και αρκετά για να έχει το σώμα την απαραίτητη ενέργεια για να αποδώσει, να αναπληρώσει σωστά και να ξεκουράζεται.

Αυτά είναι τα διατροφικά tips της Μαρίας Τσιαρτσιάνης τις χρονικές περιόδους που εκείνη και η Βίκυ έχουν αγώνες:

- Τρώμε λοιπόν πάντα το αργότερο δύο ώρες πριν τον αγώνα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνη, όχι πολύ πράσινη σαλάτα γιατί είναι πιο δύσπεπτη.

Διάβασε περισσότερα στο TLIFE

ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Οστεοπόρωση: Αυτές είναι οι τροφές που ενισχύουν τα οστά Οστεοπόρωση: Αυτές είναι οι τροφές που ενισχύουν τα οστά
  2. Υδατάνθρακες: Τι είναι, ποια είδη υπάρχουν και σε ποιες τροφές… κρύβονται Υδατάνθρακες: Τι είναι, ποια είδη υπάρχουν και σε ποιες τροφές… κρύβονται
  3. Έλλειψη μαγνησίου στον οργανισμό: Τι συμπτώματα έχει – Ποιες τροφές δίνουν λύση Έλλειψη μαγνησίου στον οργανισμό: Τι συμπτώματα έχει – Ποιες τροφές δίνουν λύση
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook