Χρηστικά

Δώρο Πάσχα 2026: Πότε μπαίνει και πώς να το υπολογίσετε

Το ύψος του δώρου εξαρτάται από το χρόνο εργασίας κατά την περίοδο από 1η Ιανουαρίου έως 30 Απριλίου
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μέχρι και τη Μεγάλη Τετάρτη (8.4.2026) έχουν περιθώριο οι εργοδότες του ιδιωτικού τομέα να καταβάλλουν το Δώρο Πάσχα για το 2026.

Αρκετοί εργοδότες επιλέγουν να το πληρώσουν νωρίτερα το Δώρο Πάσχα στον ιδιωτικό τομέα, προκειμένου οι εργαζόμενοι να μπορέσουν να καλύψουν τρέχουσες ανάγκες.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία, δώρο δικαιούνται όλοι οι μισθωτοί στον ιδιωτικό τομέα, ανεξαρτήτως του τύπου σύμβασης (αορίστου ή ορισμένου χρόνου, πλήρους ή μερικής απασχόλησης). Πιο συγκεκριμένα, το ύψος του δώρου εξαρτάται από το χρόνο εργασίας κατά την περίοδο από 1η Ιανουαρίου έως 30 Απριλίου 2026.

Πως υπολογίζεται

Ολόκληρο Δώρο: Αν εργαστήκατε ολόκληρο το τετράμηνο, δικαιούστε το 50% του μηνιαίου μισθού σας (για όσους αμείβονται με μισθό) ή 15 ημερομίσθια (για τους ημερομίσθιους).

Αναλογικό Δώρο: Αν η εργασιακή σχέση διήρκεσε μικρότερο χρονικό διάστημα (λόγω πρόσληψης μετά την 1η Ιανουαρίου, απόλυσης ή παραίτησης), λαμβάνετε αναλογία: 1/15 του μισού μηνιαίου μισθού για κάθε 8 ημερολογιακές ημέρες εργασίας.

Απουσίες και Ασθένεια: Από το διάστημα υπολογισμού αφαιρούνται μόνο οι ημέρες αδικαιολόγητης απουσίας ή οι ημέρες ασθένειας για τις οποίες καταβλήθηκε επίδομα από τον ασφαλιστικό φορέα.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χρηστικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Χρηστικά: Περισσότερα άρθρα
Αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές: Από «κόσκινο» θα περνούν τα στοιχεία από ΑΑΔΕ, ΕΛΓΑ και ασφαλιστικές
Οι διασταυρώσεις επεκτείνονται σε κατοίκους και επιχειρήσεις που διαθέτουν ακίνητο, εγκατάσταση ή έδρα στην πληγείσα περιοχή, ακόμη και αν δεν έχουν υποβάλει αίτηση κρατικής αρωγής
An insurance adjuster investigates an insurance claim, to determine wall and ceiling damage, using a smartphone.
Κρυπτονομίσματα: Φόρος 10% στην υπεραξία και τεκμήριο στις αγορές – 12 μήνες για δήλωση παλαιών κερδών χωρίς επιβαρύνσεις
Πώς θα υπολογίζεται η υπεραξία, τι ισχύει για ζημιές, staking, πληρωμές, κληρονομιές και δωρεές – Ο κίνδυνος μηδενικής τιμής κτήσης χωρίς παραστατικά
bitcoin