Παρασκευή, 26 Απρ.
16oC Αθήνα

Άρωμα Κρήτης έφτασε… στη Βομβάη και τη Σαγκάη!

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISI
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISI

Ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου το 2016, το τουριστικό προϊόν της Κρήτης παρουσιάστηκε από την Περιφέρεια του νησιού σε ειδικές ημερίδες που έγιναν σε Βομβάη και Σαγκάη όπου είχαν προσκληθεί οι μεγαλύτεροι τουρ οπερέιτορ από την Κίνα και την Ινδία.

Στις ημερίδες τουρισμού σε Κίνα και Ινδία συμμετείχαν περισσότεροι από 200 εκπρόσωποι των μεγαλύτερων ταξιδιωτικών γραφείων της Βομβάης και της Σαγκάης, γεγονός που επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον που υπάρχει για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού ρεύματος στην Κρήτη από τις συγκεκριμένες αγορές.

Με τις ημερίδες και την προβολή της Κρήτης έγινε μια καλή αρχή σύμφωνα με τους εκπροσώπους της Περιφέρειας, τον εντεταλμένο σύμβουλο τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης και την προϊσταμένη της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Μαρία Κασωτάκη, ενώ μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον των τουρ οπερέιτορ και των κορυφαίων μέσων ενημέρωσης. Η τουριστική προβολή της Κρήτης έγινε στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας στον τομέα του τουρισμού και υλοποιήθηκε σε συνέχεια των δράσεων προβολής του νησιού σε Αγγλία και Γερμανία.

Παράλληλα ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης πραγματοποίησε στοχευμένες συναντήσεις με τουριστικούς φορείς και παραχώρησε συνεντεύξεις σε ΜΜΕ της Κίνας και της Ινδίας, παρουσιάζοντας τις επιλογές που προσφέρει η Κρήτη. “Οι αγορές της Ινδίας και Ασίας αναπτύσσονται ραγδαία και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μεγαλώνει ανάλογα και το τουριστικό ρεύμα. Εκατομμύρια επισκέπτονται κάθε χρόνο την Ευρώπη, ενώ ένα μικρό μέρος φτάνει μόνο στην Ελλάδα και ακόμα μικρότερο την Κρήτη” ανέφερε ο κ. Βαμιεδάκης και πρόσθεσε πως η χώρα μας χαίρει μεγάλης εκτίμηση και θαυμασμού για την ιστορία και τον πολιτισμό της, χρειάζεται όμως μεθοδική δουλειά να μετατρέπει αυτό σε συνειδητή επιλογή για προορισμό διακοπών και αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα.

Ακόμη σημείωσε “Πιστεύουμε ότι έγινε μια καλή αρχή, όσον αφορά την ευαισθητοποίηση των επαγγελματιών και την ενημέρωση για τις επιλογές που προσφέρουμε και τα πλεονεκτήματα που υπάρχουν, χρειάζεται όμως συνεχή διακριτική παρουσία και παρακολούθηση, μιας και τα αποτελέσματα δεν θα είναι άμεσα αλλά μέσο – μακροπρόθεσμα”.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε