Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 11 Αθήνα Αναλυτικά

Καβάλα: Προβληματισμός και απαισιοδοξία από τις ακυρώσεις σε ξενοδοχεία

Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 20.03.2012 | 11:07
Πρώτη δημοσίευση: 20.03.2012 | 10:59

Στο 30% ανέρχονται μέχρι στιγμής οι ακυρώσεις κρατήσεων στα ξενοδοχειακά καταλύματα της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας (συμπεριλαμβανομένου και του νησιού της Θάσου)...

σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Άγγελος Τσατσούλης στη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων έρευνας που διεξήγαγε η εταιρεία ICAP GROUP για λογαριασμό του Επιμελητηρίου και αφορούσε την ποιότητα των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στα ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια στα γεωγραφικά όρια της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας.

Ο κ. Τσατσούλης επισήμανε ότι όταν μια μεγάλη γεωγραφική περιοχή όπως αυτή της Καβάλας και της Θάσου με το 72% του ΑΕΠ να απορρέει από τον τουρισμό παρουσιάζει πτώση της τάξης του 30% στις κρατήσεις των ξενοδοχειακών καταλυμάτων γίνεται αμέσως αντιληπτό τι σημαίνει για τα έσοδά του και την πορεία των επιχειρήσεών του.

Η μελέτη του Επιμελητηρίου πραγματοποιήθηκε τα έτη 2010 και 2011 και προσπαθεί να προσδιορίσει τον βαθμό ικανοποίησης από τα τουριστικά καταλύματα και τις υπηρεσίες που παρέχονται σ’ αυτά, την παροχή υπηρεσιών εστίασης, την ψυχαγωγία, τη διασκέδαση, τις επιλογές εξόδου, τα πολιτιστικά αξιοθέατα και τις φυσικές ομορφιές.

Επιπλέον, η μελέτη διερευνά το βαθμό ικανοποίησης των τουριστών από τις υφιστάμενες υποδομές, όπως δρόμοι, μέσα μεταφοράς, καθαριότητα και τις προθέσεις προτίμησης της Περιφερεαικής Ενότητας Καβάλας ως προορισμοί διακοπών στο μέλλον.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ποσοστό 46% των ερωτηθέντων, επέλεξε ως προορισμό των διακοπών του περιοχές της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, μέσω σύστασης του φιλικού περιβάλλοντος, ένα ποσοστό 18% περίπου, επέλεξε τον τόπο προορισμού μετά από έρευνα στο internet, ενώ ένα 10% από τουριστικό πράκτορα κι ένα άλλο 4% επέλεξε την Καβάλα ως τόπο διακοπών μέσω διαφημιστικών εντύπων. Ένα ποσοστό 30% έκανε την κράτησή του μέσω τηλεφώνου ή φαξ, και internet, ενώ ένα 16% μέσω τουριστικού πρακτορείου.




   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook