Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 15 Αθήνα Αναλυτικά

Κρήτη: Κινδυνεύει να τυφλωθεί από λάθος του φαρμακοποιού!

Κρήτη: Κινδυνεύει να τυφλωθεί από λάθος του φαρμακοποιού!
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 21.10.2011 | 10:05
Πρώτη δημοσίευση: 21.10.2011 | 09:52

Πήγε για μια εγχείρηση ρουτίνας και λόγω λάθους φαρμάκου που πήρε από το φαρμακείο, ξεκίνησε ο "Γολγοθάς" της...

Ο λόγος για μια 72χρονη γυναίκα, κάτοικο Μασταμπά, η οποία στις 3 Οκτωβρίου έκανε εγχείρηση κερατοειδούς στο μάτι. Η επέμβαση πήγε καλά αλλά... το δράμα της, ξεκίνησε όταν πήγε να πάρει τα φάρμακα που της έγραψε ο γιατρός της.

Όπως διαβάζουμε στο CretaLive, η γυναίκα άρχισε να έχει πονεκεφάλους, ζαλάδες και θάμπωμα στα μάτια. Η ίδια υποστηρίζει ότι άλλα φάρμακα της έγραψε ο γιατρός και άλλα της έδωσαν στο φαρμακείο.

Αποτέλεσμα; Η γυναίκα σήμερα να κινδυνεύει να χάσει το φως της!

Μέσα στην απόγνωσή της, επικοινώνησε χθες με τη "Νέα Κρήτη" και το πρόβλημά της δημοσιοποιήθηκε...



   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook