weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

Κάλυμνος: Παραλίγο τραγωδία με κοριτσάκι που κατάπιε φάρμακα!

Κάλυμνος: Παραλίγο τραγωδία με κοριτσάκι που κατάπιε φάρμακα!
ΦΩΤΟ EUROKINISSI

Όλα έγιναν στο σπίτι της οικογένειας, στην περιοχή του Αγίου Θεολόγου. Το 2,5 ετών κοριτσάκι έμεινε για λίγο μόνο στο σπίτι και όπως περιεργαζόταν τα αντικείμενα, άρπαξε ένα κουτί με φάρμακα που οι γονείς του, είχαν αφήσει πάνω στο τραπέζι και άρχισε να καταπίνει τα χάπια.

Όταν επέστρεψαν οι γονείς βρήκαν το παιδί τους αναίσθητο και τα φάρμακα σκορπισμένα. Αμέσως κατάλαβαν τι είχε συμβεί και δεν έχασαν χρόνο. Το πήγαν στο νοσοκομείο του νησιού όπου υποβλήθηκε σε πλύση στομάχου. Όμως, η κατάσταση του κρίθηκε σοβαρή κι έτσι οι γιατροί ζήτησαν την κατεπείγουσα μεταφορά του σε νοσοκομείο της Αθήνας.

Το κοριτσάκι μεταφέρθηκε αεροπορικώς και εισήχθη αμέσως στο «Παίδων», όπου σταθεροποιήθηκε η κατάστασή του και διέφυγε τον κίνδυνο.

#TAGS MM