weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

Θεσσαλονίκη: »Βροχή» οι καταγγελίες πολιτών στο ΚΕΠΚΑ!

Θεσσαλονίκη: »Βροχή» οι καταγγελίες πολιτών στο ΚΕΠΚΑ!
ΦΩΤΟ EUROKINISSI

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ, στη λίστα των καταγγελιών-παραπόνων, την πρωτοκαθεδρία έχει η κατηγορία με τα ελαττωματικά προϊόντα (1.246). Ακολουθούν, υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος (1.184), χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (1.184), διαμαρτυρία για το πτωχευτικό δίκαιο καταναλωτών (937) και κακή παροχή υπηρεσιών από ελεύθερους επαγγελματίες (470) τουριστικές υπηρεσίες (438).

Αρκετά παράπονα έγιναν και για το φόρο της 2ης κατοικίας (344), τις δημόσιες υπηρεσίες και τις υπηρεσίες των ΟΤΑ (276) αλλά και για ασφαλιστικές υπηρεσίες (204), ακατάλληλα τρόφιμα (194), ινστιτούτα – γυμναστήρια (190), παραπλανητική διαφήμιση (162), ενοίκια – κοινόχρηστα (160), αυξήσεις τιμών (102), προκαταβολές (64), πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος (50), πωλήσεις από απόσταση (44), νοθεία καυσίμων (42), σούπερ μάρκετ (30) και εκπτώσεις (26).

Μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι στο δεύτερο τετράμηνο του 2010 τα παράπονα – καταγγελίες των καταναλωτών παρουσίασαν σημαντική άνοδο λόγω καλοκαιριού.

#TAGS MM