Media

Κατάφερε ο ελληνικός τελικός για τη Eurovision να κερδίσει τους τηλεθεατές;

Το «εισιτήριο» για τη Βιέννη κέρδισε η Μαρία Έλενα Κυριάκου με το τραγούδι «Οne Last Breath» κερδίζοντας το Eurosong 2015, όπως ονόμασαν τον ελληνικό τελικό για την ανάδειξη του τραγουδιού που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στο φετινό διαγωνισμό της Eurovision.

Κέρδισε όμως η ΝΕΡΙΤ από τη μετάδοση του ελληνικού τελικού; Πόσοι τηλεθεατές παρακολούθησαν το Eurosong 2015 και τι τηλεθέαση σημείωσε η κρατική τηλεόραση;

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Nielsen ο ελληνικός τελικός για όλη τη διάρκεια μετάδοσής του έφερε στη ΝΕΡΙΤ 13,6% μέσο όρο τηλεθέασης στο γενικό σύνολο, ενώ το τελευταίο τέταρτο μετάδοσης που ανακοινώθηκε το αποτέλεσμα και η Μαρία Έλενα Κυριάκου τραγούδησε ξανά το «Οne Last Breath» τα μηχανάκια τηλεθέασης κατέγραψαν 16,9% μέσο όρο.

Τα ποσοστά αυτά θεωρούνται από τα πιο χαμηλά που έχει σημειώσει ο ελληνικός τελικός τα τελευταία χρόνια αφού είθισται να είναι από τα προγράμματα που φέρνουν αρκετούς τηλεθεατές στη συχνότητα της κρατικής τηλεόρασης. Ωστόσο στη ΝΕΡΙΤ ευελπιστούν ότι οι μεταδόσεις του 60ου διαγωνισμού της Eurovision με τους δύο ημιτελικούς, στις 19 και 21 Μαΐου και του τελικού της 23ης Μαΐου θα κερδίσουν περισσότερους τηλεθεατές.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Media
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Media: Περισσότερα άρθρα
Big Brother: Απόψε τα γέλια δίνουν τη θέση τους στα πλάγια βλέμματα και στην ένταση ανάμεσα στους παίκτες
Μετά από δύο εβδομάδες μέσα στο σπίτι, οι περισσότεροι έχουν ήδη διαμορφώσει μία πρώτη άποψη για τους συγκατοίκους τους. Ένα νέο παιχνίδι έρχεται για να… αποκαλύψει πολλά
Big Brother