Μακρο-οικονομία

Γυρνάει σελίδα η ΑΑΔΕ: Τι θα ισχύσει με τους 3 υποδιοικητές – Μοντέλο ΕΦΚΑ στις προσλήψεις

Με ένα νέο διοικητικό μοντέλο θα λειτουργεί στο εφεξής η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) ώστε να κινείται ακόμα πιο γρήγορα και αποτελεσματικά, υιοθετώντας μάλιστα πρακτικές και άλλων οργανισμών εις ό,τι αφορά στις προσλήψεις.

Η νέα εποχή για την ΑΑΔΕ προβλέπει ανακατανομή αρμοδιοτήτων, νέες θέσεις υποδιοικητών αλλά και μοντέλο ΕΦΚΑ στις προσλήψεις και με στελέχη από τον ιδιωτικό τομέα.

Αναλυτικά, οι αλλαγές, οι οποίες και συμπεριλαμβάνονται στις; διατάξεις του νέου φορολογικού νομοσχεδίου το οποίο έχει τεθεί σε διαβούλευση από χθες (5.11.2024), είναι:

  • Ανακατανέμονται οι αρμοδιότητες μεταξύ του Διοικητή και του Συμβουλίου Διοίκησης. Το Συμβούλιο Διοίκησης δεν θα εμπλέκεται στην καθημερινή λειτουργία της ΑΑΔΕ ενώ ταυτόχρονα αποκτά περισσότερο θεσμικό ρόλο, αναλαμβάνοντας τον θεσμικό έλεγχο του Διοικητή και των Υποδιοικητών καθώς και την σύνταξη ετήσιων αξιολογήσεων του έργου τους.
  • Δημιουργούνται 3 θέσεις Υποδιοικητών με στόχο να επικουρούν το έργο του Διοικητή καλύπτοντας συγκεκριμένους τομείς. Οι 3 θέσεις αφορούν στην οργάνωση λειτουργιών, νομικές υποθέσεις και ψηφιακό μετασχηματισμό.
  • Θεσπίζεται η δυνατότητα για δεύτερη ανανέωση θητείας του Διοικητή.
  • Προβλέπεται η δυνατότητα για πρόσληψη ορισμένων γενικών διευθυντών/ διευθυντών και από τον ιδιωτικό τομέα σε τομείς όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι επικοινωνίες.

Ποιοι μπορούν να γίνουν υποδιοικητές

Στο νέο νομοσχέδιο προβλέπονται αναλυτικά οι αρμοδιότητες των Υποδιοικητών, τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα που πρέπει να έχουν, τα κωλύματα διορισμού και τα ασυμβίβαστα για τη θέση τους. Επιπλέον, προβλέπεται ότι οι Υποδιοικητές µε την ανάληψη των καθηκόντων τους υπογράφουν συµβόλαιο απόδοσης µε τον Υπουργό Οικονοµικών, το οποίο καθορίζει τις υποχρεώσεις τους, καθώς και τους ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους που πρέπει να επιτευχθούν.

Το νομοθετικό πλαίσιο προσαρμόζεται στην πρόβλεψη Υποδιοικητών και προβλέπονται τα θεματικά αντικείμενο καθενός εξ αυτών.

Προβλέπεται ότι για την επιλογή των Υποδιοικητών ακολουθείται η ίδια διαδικασία που ακολουθείται για την επιλογή του Διοικητή.

Προβλέπεται ότι η αναπλήρωση του Διοικητή σε περίπτωση πρόωρης λήξης της θητείας του ή προσωρινής απουσίας γίνεται από τον Υποδιοικητή που έχει ορισθεί πρώτος στη σειρά αναπλήρωσης.

Προβλέπονται οι περιπτώσεις παύσης, παραίτησης και αναπλήρωσης των Υποδιοικητών της Αρχής κατά τρόπο αντίστοιχο με αυτόν που ισχύει για τον Διοικητή. Ειδικά προβλέπεται η παύση του Υποδιοικητή με απόφαση του Διοικητή για σπουδαίο λόγο που ανάγεται στην άσκηση των καθηκόντων του, στους οποίους συμπεριλαμβάνεται και η μη τήρηση των όρων στο συμβόλαιο απόδοσής του.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Μακρο-οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Μακρο-οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Έπεσαν τα πρώτα πρόστιμα 56.000 ευρώ σε φορείς πιστοποίησης βιολογικών προϊόντων
Συνεχίζονται καθολικά και εντατικοποιούνται στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του ΕΛΓΟ - ΔΗΜΗΤΡΑ, ενώ αναμένεται να υπάρξουν νέοι καταλογισμοί για παραλείψεις, με στόχο την προστασία του καταναλωτή
Αγρότης 4
Κώστας Τσιάρας: Ομάδα Task Force για τη βιολογική παραγωγή, με στόχο τη θωράκιση του συστήματος ελέγχου
Η νέα Task Force αποτελεί επιτελικό όργανο στρατηγικής σημασίας, με κύρια αποστολή τον συντονισμό, την εποπτεία και την επιτάχυνση όλων των απαιτούμενων ενεργειών για την ενίσχυση της αξιοπιστίας
Κώστας Τσιάρας
Παπαθανάσης: Με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ τοπικά σχέδια δράσης στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας GReco Islands για 39 μικρά νησιά
Μέσω της συγκεκριμένης πράξης οι Δήμοι των μικρών νησιών που θα συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία Greco Islands θα εκπονήσουν αναλυτικά τα τοπικά σχέδια δράσης τους
Ο Νίκος Παπαθανάσης 1
Οι 12 παρεμβάσεις για μείωση της γραφειοκρατίας και στήριξη της επιχειρηματικότητας
Περαιτέρω πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση της μείωσης της γραφειοκρατίας, της απλούστευσης των διαδικασιών και της ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας θα συζητηθούν σε ξεχωριστό νομοσχέδιο
Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής 6