Αθλητικά

Superleague 2 – Εργοτέλης: Αποθέωση πρωταθλητών στην Κρήτη παρά την ήττα

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Εργοτέλης ηττήθηκε με 2-1 από τον Ιωνικό στον “τελικό” για την άνοδο στη Superleague 1, αλλά οι παίκτες των Κρητικών αποθεώθηκαν κατά την επιστροφή τους στο Νησί.

Με την ομάδα να χάνει με ανατροπή του σκορ στα τελευταία λεπτά και με πολλά παράπονα για τη διαιτησία, το κλίμα παρέμεινε πανηγυρικό στο αεροδρόμιο, από την πλευρά των οπαδών της ομάδας.

Παρότι η αποστολή επέστρεψε μάλιστα αργά το βράδυ, αρκετοί από αυτούς βρέθηκαν στην υποδοχή των παικτών, στους οποίους και φώναξαν “Νάτοι, νάτοι οι πρωταθλητές”.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ERGOTELIS FC / ΠΑΕ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (@ergotelisfc_official)

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater
Η διοργάνωση αποτελεί μια νέα, μεγάλης κλίμακας πρωτοβουλία, με τη συμμετοχή κορυφαίων ομιλητών, στοχεύοντας στην ανάδειξη και τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης μεταξύ αθλητισμού και τουρισμού
Sports & Tourism Summit: Το πρώτο συνέδριο για την κοινωνική διάσταση αθλητισμού και τουρισμού στις 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου στο Christmas Theater