Αθλητικά

Αδικήθηκε, νευρίασε και… πέταξε το φορείο στο γήπεδο (VIDEO)

Ο προπονητής της ρουμανικής Γκλόρια Μπίστριτσα, Νικολάε Μάνεα, εκνευρισμένος από την απόφαση του διαιτητή να κατακυρώσει το πρώτο γκολ της Παντούρι, στο μεταξύ τους αγώνα, πήρε το φορείο και το πέταξε προς τον αγωνιστικό χώρο!

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ομάδα του ηττήθηκε με 3-1, αλλά το πρώτο γκολ της αναμέτρησης δεν θα έπρεπε να μετρήσει, αφού είχε προηγηθεί άουτ στη φάση.

Ο 58χρονος Ρουμάνος εξερράγη από τον καταλογισμό του τέρματος και βρήκε μπροστά του εύκαιρο το φορείο, το οποίο και εκτόξευσε στον αγωνιστικό χώρο.

Ο διαιτητής τον απέβαλε, αλλά ο Μανέα αρνήθηκε να αποχωρήσει, προσπαθώντας να πείσει το διαιτητή για το λάθος της απόφασής του.

Το πρώτο γκολ, όπως μπορείτε να δείτε στο video δεν έπρεπε ποτέ να μετρήσει, αφού η μπάλα έχει βγει εκτός αγωνιστικού χώρου…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Αθλητικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Αθλητικά: Περισσότερα άρθρα