Την πρώτη μέρα στο Πήλιο ο Δέλλας προτίμησε να κάνει μια προπόνηση σε ήπιους τόνους. Την Κυριακή, όμως, οι “κιτρινόμαυροι” κατάλαβαν τι τους περιμένει από δω και πέρα.
Ο τεχνικός της “Ένωσης” δούλεψε σε όλους τους τομείς, δίνοντας έμφαση στην κατοχή της μπάλας.
Στο οικογενειακό διπλό ξεχώρισαν οι Μάνταλος και Ντακόλ, ο οποίος πέτυχε και το πρώο γκολ της προετοιμασίας, ενώ αρκετά καλή παρουσία είχε και ο Ανάκογλου.
Ανάκογλου: Θέλουμε το κύπελλο αλλά προτεραιότητα είναι η άνοδος