Ο προπονητής του “Δικεφάλου” σχολίασε αρχικά στο επίσημο σάιτ της ομάδας: “Δεν είχαμε και μεγάλο άγχος. Αυτόν τον αντίπαλο έστειλε η Παναγία, αυτόν θα αντιμετωπίσουμε. Το ότι έχει περάσει δύο φάσεις και είναι πιο μπροστά από εμάς σε επίπεδο ετοιμότητας, αυτό για εμάς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, αλλά πιστεύω πως όλα εξαρτώνται από εμάς, καθαρά από εμάς, το τι θα κάνουμε εμείς”.
Για το πόσο έτοιμος θα είναι ο ΠΑΟΚ: “Η προσπάθεια και η δουλειά που κάνουμε είναι για να είμαστε έτοιμοι στο συγκεκριμένο παιχνίδι”.
Για το αν φοβίζει το άγνωστο της Ζίμπρου: “Θα τους μάθουμε και θα τους μελετήσουμε”.