Ο Γιώργος Ραμπότας, μέλος του ΔΣ του Ερασιτέχνη Άρη, εξέφρασε τη διαφωνία του στους χειρισμούς της ΚΑΕ στην πώληση του Λευτέρη Μποχωρίδη, με δηλώσεις του στον Arena.
“Ο Μποχωρίδης βγήκε από τα τμήματα υποδομής του Αρη, είναι ένα δικό μας παιδί. Δεν συμφωνήσαμε με την πώλησή του, θεωρούμε πως πάνω του θα μπορούσε να χτιστεί μια νέα ομάδα. Δεν έχουμε δικαίωμα ως Ερασιτέχνης να εκφράζουμε την άποψή μας; Εμείς δεν είμαστε εδώ για να λέμε ναι σε όλα, Η ΚΑΕ Αρης έχει σημαντικά προβλήματα τα οποία βάζει κάτω από το χαλί. Στην ΚΑΕ δεν είναι περισσότερο Αρειανοί από εμάς. Τι πρέπει όμως να κάνουμε; Να βγαίνουμε και να λέμε “καλά κάνατε που τον δώσατε τον παίκτη;”. Δεν ενημερωθήκαμε καν. Δεν μας πήραν ούτε ένα τηλέφωνο. Και ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, ο Χάρης Παπαγεωργίου, μια παλιά δόξα του συλλόγου εξέφρασε έναν προβληματισμό, δυσαρεστήθηκε με τους χειρισμούς που έγιναν. Θα μπορούσε να γίνει μια καλύτερη διαπραγμάτευση.”
Ενοχλημένοι στην ΕΟΚ με την ανακοίνωση του Παναθηναϊκού!!
Μποχωρίδης: Θέλω να μάθω πολλά από τον σπουδαίο Διαμαντίδη