Απίστευτο κι όμως αληθινό. Σε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος κάτω των 17 που διεξάγεται στο Ντουμπάι, η ομάδα των ΗΠΑ συνέτριψε την Ιαπωνία με 122-38, σε ένα ματς που το ημίχρονο ήταν 75-17!
Για τους Αμερικανούς 6 παίκτες είχαν διψήφιο αριθμό πόντων, ενώ άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως από τους 38 πόντους της Ιαπωνίας, τους 25 τους πέτυχε ο Χατσιμούρα.