Το μεσημέρι της Παρασκευής περισσότεροι από 50 φίλοι της ομάδας υποδέχθηκαν έξω από το “Θεόδωρος Κολοκοτρώνης” την αποστολή του Αστέρα που επέστρεφε από την Κύπρο μετά την ρεβάνς με την Μακάμπι Τελ Αβίβ.
Οι παίκτες και το τεχνικό τιμ γνώρισαν την αποθέωση, ενώ στο επίκεντρο βρέθηκε ο Πάμπλο Ντε Μπλάσις που έδωσε το τελευταίο του παιχνίδι με τη φανέλα του Αστέρα, μιας και μετακομίζει στην Μπουντεσλίγκα και την Μάιντς.
Πηγή: kalimera-arkadia.gr
Το πρόγραμμα Παναθηναϊκού, ΠΑΟΚ και Αστέρα στο Europa League
Στο τέλος δυσκόλεψαν οι όμιλοι Παναθηναϊκού, ΠΑΟΚ! “Βουνό” για Αστέρα