Site icon NewsIT
11:05 Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Γκάλης: Κάναμε μία στάση, θα έρθουν τα μετάλλια

Ο Νίκος Γκάλης εξέφρασε την αισιοδοξία του για το μέλλον της Εθνικής ομάδας μπάσκετ και ανέφερε ότι η ήττα από τη Σερβία ήταν απλώς μία κακή παρένθεση.

Ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ έδωσε το σύνθημα ενόψει των επόμενων διοργανώσεων στις οποίες θα λάβει μέρος η Εθνική ομάδα μπάσκετ…

“Δυστυχώς η Εθνική μας ομάδα δεν τα κατάφερε κόντρα στους Σέρβους και αποχαιρέτησε αυτόν τον θεσμό. Αν και είχε δείξει στα προηγούμενα παιχνίδια δυνατότητες ομάδας που θα πρωταγωνιστούσε, σ’ αυτό το νοκ άουτ παιχνίδι ήταν μακριά από τον καλό εαυτό της και το πλήρωσε. Πιστεύω ότι πληρώσαμε τον τίτλο του φαβορί. Αυτό μας άγχωσε σε αντίθεση με τους Σέρβους που έπαιξαν πιο ελεύθερα και πήραν αυτό που ήθελαν. Όμως δεν ήρθε η καταστροφή για την Εθνική μας. Είναι νέα ομάδα και αυτά τα παιδιά θα έχουν και άλλες ευκαιρίες για διάκριση με τα γαλανόλευκα. Υπάρχει το Ευρωμπάσκετ του χρόνου και εκεί θα κυνηγήσουμε κάτι καλύτερο. Το ταξίδι για διακρίσεις που ξεκίνησε το 1987 για την αγαπημένη των Ελλήνων φιλάθλων συνεχίζεται. Απλά έκανε χθες μια στάση. Όμως το 2015 μπορεί να έρθει ένα μετάλλιο. Πρέπει αφού ξαποστάσουν για λίγο τεχνική ηγεσία και παίκτες να δουλέψουν γι’ αυτό.”

Πρίντεζης: Γ…αι όσοι χάρηκαν με την αποτυχία!

Το Παγκόσμιο κύπελλο μπάσκετ συνεχίζεται! Το πρόγραμμα των προημιτελικών

Το εκπληκτικό buzzer beater του Πρέλτζιτς στο TOP 5 (VIDEO)

Κατσικάρης: Περίμενα να παλέψουμε περισσότερο

Καϊμακόγλου: Συγγνώμη, δεν ήμασταν αντάξιοι των περιστάσεων


Μπλακ – άουτ! Συντριβή από την Σερβία και αποκλεισμός για την Εθνική

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version