Ο διεθνής γκολκίπερ μίλησε στο κανάλι της ΕΠΟ. Αναλυτικά:
Για το ματς με τη Ρουμανία: «Αισθάνομαι πολύ όμορφα που βρίσκομαι κι εγώ σε μία καινούργια αρχή, με έναν καινούριο προπονητή. Έχουν έρθει και καινούργια παιδιά που έχουν ενσωματωθεί στην αποστολή. Δουλεύουμε πολύ καλά, έχουμε ξεκινήσει την προετοιμασία μας για το ματς της Κυριακής. Ελπίζω να αρχίσουμε με ένα θετικό αποτέλεσμα.
Για το γεγονός ότι διεξάγεται κεκλεισμένων των θυρών: «Σίγουρα είναι κάτι που μας λυπεί. Η Εθνική ομάδα δεν γίνεται να παίζει κεκλεισμένων των θυρών. Είναι κάτι που δεν πρέπει να ξανασυμβεί, γιατί θέλουμε τον κόσμο στο πλευρό μας. Είναι αυτός που μας βοηθάει για να καταφέρνουμε μεγάλες επιτυχίες».
Εθνική: Δοκίμασε Μάνταλο ο Ρανιέρι!
Σαλπιγγίδης: Ύψιστη τιμή κι ευθύνη! (VIDEO)
Εθνική: Με Αβραάμ Παπαδόπουλο η προπόνηση
Μάνταλος: Να δικαιώσω τον Ρανιέρι
Εθνική: Συγκεντρώθηκαν οι διεθνείς – Απουσίασε ο Παπαδόπουλος
